Bir Şiir

in #tr5 years ago

Bir ahu zar olsa da
Neydi bela bilmezem

Bir devranı devirdim
Neydi sela bilmezem

Şevki rüya kalsa da
Şadı hela bilmezem

O giryanı bilirdim
Nefse eda bilmezem

Sevki cefa bulsa da
Zulme feda bilmezem

Ben imkanı bilirdim
Aksi nida bilmezem

Birinci beyit; içimden yükselen isyanlar çığlık çığlığa olsa ben belayı hiç adam yerine koymadım üstüne yürüdüm

İkinci beyit; bir devrin tüm tesirini okudum tüm pisliğine bulaştım da o pislikten üzerime bir gram bulaşmadı kimse bana bela olamadı

Üçüncü beyit; Mutluluğa ulaşmak için gösterilecek gayret rüya gibi bir şey haline gelse de mutluluğun (şu an ki gibi) bir b*k çukuru olmadığının farkındayım

Dördüncü beyit; ben ağlayan sızlayan çile çeken biri olarak bellemişim bundan gayri artık kendini düşünen biri olamam

Beşinci beyit; zulme bencilliğe bulaşmamak zorluk demek cefa demek doğru ama ben bunlara gelemem

Altıncı beyit; ben bir şeyin olacağını bilirim olmama ihtimaline tahammül edemem ben azmimi sevgilim bilirim

girl-1382947_1920.jpg

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mrb from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Hocam şiir size mi ait ?

Hocam şiir, yakın dostum Alperen Cingöz'e ait. Kendisinin ricası üzerine paylaştım, paylaşmaya devam edeceğim. Instagram: h.alperenn

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66