You are viewing a single comment's thread from:

RE: Markdown Nedir ? [Daha Kaliteli ve Okunabilir İçerikler]

in #tr6 years ago

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.

Sort:  

Merhaba Bekir bey, projenize katıldım, discord kanalınızda da mevcudum. Etiketinizi de kullanıyorum içeriklerimde. Bu hazırladığım içerik oy mu alacak yani ? Kaliteli bulmadınız mı ya da ? Anlamadım.

Kaliteli bulduğum için yorum ekledim ve yazınız @kusadasi, @try-market veya diğer destek hesaplarının birinden oy alacaktır.

çok sevindim çok teşekkür ederim. Siz destekledikçe içerik üretmeye devam edeceğim. Malesef Türk topluluğunda sizden başka oy atan yok sanırım 2. içeriğim bu ikisini de siz destekliyorsunuz.

Projelerimize de katılmanızı da tavsiye ederim. #cointurk ekibi olarak Türk toplumunun gelişmesi için elimizden geleni yapıyoruz.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63745.68
ETH 3137.71
USDT 1.00
SBD 3.86