Feza Gezginleri ile Yaptığım Söyleşi

in #tr5 years ago

Geçtiğimiz günlerde Feza Gezginleri isimli Youtube kanalıyla Ogox ve Aşk Algoritması romanlarım hakkında bir söyleşi yaptık. Söyleşiye aşağıda link üzerinden ulaşabilirsiniz.

Bilime ve bilimkurguya meraklıysanız kanala abone olmanızı tavsiye ederim. Oldukça kaliteli videolar üretiyorlar.

Sort:  

Metnin bir müziği var...

Hocam tam da aynı şekilde düşünüyorum, çok güzel ifade etmişsiniz.👍

Söyleşinin en havalı cümlesi oydu galiba :) Eşim de o cümlenin güzel olduğunu söylemişti.

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @muratkbesiroglu
BuildTeam wishes everyone a bullish new Year!
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

gayet güzel bir söyleşi olmuş, sizi daha yakından tanıma şansı bulduk böylelikle. kanala da abone oldum bu arada. :)

ben şunu merak ederim. galiba "labirent ve rüya" isimli öykünüz, bu rüya sanatçısı isimli romanınızdan bir bölüm, yani o kısım da içinde yer alacak değil mi? o öykü benim acayip hoşuma gitmişti doğrusu.

Evet, romandan iki bölümü kırpıp öykü yapmıştım :)

Metnin bir müziği var..

hoşuma gitti bu tabir:)
sizi dinlemek güzeldi, rüya sanatçısı'nın konusu da ayrıca ilgimi çekti:)
hayırlı olsun🤗

Teşekkürler. Yayıncılarla cebelleşiyorum. Umarım yayınlama fırsatını yakalayabilirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94