Bendeki Bu Okuma Aşkı

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar , bugün sizlere hayatımdan kesitler vereceğim bir bakıma otobiyografi diyebiliriz.

Tamer ERDOĞAN , 22 yaşındayım , sakaryada yaşıyorum , fanatik trabzonsporluyum , manisa celal bayar üniversitesinde uluslararası ilişkiler okuyorum birinci sınıfım :)

Çok küçük yaşlarda okula eğlenmek , oyun oynamak için giderdim. Bu düşünceyle lise 1'e kadar geldim.Bu dönemden sonra artık kendi kendime dedim ki , daha ne kadar eğleneceksin ne kadar oyun oynayacaksın.Oyun oynamayı özellikle de futbol oynamayı , basketbol , masa tenisi , satranç oynamayı yüzmeyi çok seven birisiyim.Lakin bunlar bir tarafa dursun artık bende bazı şeyler dank etmişti ta ki lisede kız arkadaşı edinene hatta ona kör kütük aşık olana dek.Ve onun sayesinde sınıfta kalmıştım.Derslerime önem vermiyordum.Sadece hayatımda o vardı ve sadece onu düşünüyordum.Taa ki ayrılıp görüşmeyi kesene dek.O sırada okuldan atılmıştım (lise 3'ten 4'e geçerken).Gittim açıktan liseye yazıldım bir yandan çalışmaya başladım. 2 sene boyunca açık liseden okumaya çalıştım.Bu süre zarfında demir çelik işinde çalışıyorum ve bu şartlardan çalışmanın ne kadar zor oldugunu gördüm ve okumam gerektiğini düşündüm.Azim ve hırs ile liseyi bitirdim.Üniversite sınavına evde tek başıma hazırlandım.Bilgisayarım yok tabi o zamanlar akıllı cep telefonları yeni cıktı almak zoraki bir durum.Buna rağmen arkadaşlarımdan çözemediğim sorular hakkında yardım istedim sağolsun hepsi yardımcı oldu.Üniversite sınavına girdim ve balıkesir üniversitesi uluslarası ticaret ve lojistik bölümünü kazandım.IMG_0472.JPG
(balıkesir üniversitesi masa tenisi turnuvasından bir kare)

IMG_0689.JPG
(balıkesir üniversitesinden basketbol takımı)

Ve 4 senede hiç alttan ders bırakmadan bölüm birincisi okul ikincisi olarak bitirdim.Sonra kendi kendime dedim ki hayata atılmak için daha erken niçin eğitim hayatıma devam etmiyorum dedim ve tekrardan üniversite sınavına girdim (geçen sene).Manisa celal bayar üniversitesi uluslararası ilişkiler bölümünü kazandım (tekrardan uluslararası ama bu sefer %100 ingilizce :)) )

Bu sene hazırlık okudum ve hayırlısıyla geçtim :)

IMG_4278.JPG
(hazırlık sınıfım )

Bu zamana kadar üniversite hayatı sana neler kattı diye soracak olursanız;
güzel dostluklar edindim,
okuyup araştırma becerimi geliştirdim,
sosyal aktivitelere katıldım kendimi keşfetme fırsatını yakaladım,
Sivil toplum kuruluşunda sırasıyla , balıkesir üniversitesi fakülte temsilcisi ve manisa celal bayar üniversitesi yabancı diller öğrenci temsilcisi görevini üstlenerek sorumluluk almayı öğrendim.
konferanslara , seminerlere farklı olusum gruplarına katılarak insanların neler yaptıklarını öğrenme fırsatım oldu.

Steemit ile şubat ayında tanıştım ve ufak ufak öğrenci harçlığı olarak birşeyler elde etmeye calısıyorum.Balıkesirde okurken youtube platformunda spam yaparak az çok birşeyler kazandık sırada burası var :)

IMG_6005.JPG
(dizayn vip CEO'su ve türkiyenin büyük ve önemli girişimcilerinden ERBAKAN MALKOÇ ile bir konferans öncesi bir kare.Kendisi çok önemli bir şahsiyet.Türkiyenin katma değer havuzunda kendisinin ve şirketinin çok büyük bir payı vardır.)

Geçen ocak ayında STK olarak sayın cumhurbaşkanımızın daveti ile külliyeye davet edildik.
LTQP0164.jpg
(cumhurbaşkanlığı külliyesi önü)

Ve yine 2018 dönemi içerisinde üniversitemizin öğrenci topluluklarının düzenlemiş oldukları konferanslarında misafir katılımcıların yer aldıgı programlara katıldım.
IMG_6025.PNG

Üniversite ve üniversite yılları , arkadaşlıkları güzel şey doğrusu :).

Seneye bu aylarda inşallah work and travel ile amerikada olacağım :).Ve benim için en önemlisi ise kendim ve ülkem adına birşeyler öğrenmek günümüzün koşullarında teknolojiye ayak uydurmak diğer insanlardan geri kalmamak , zamanın fonksiyonlarından yararlanmak ve globalleşen dünyada ülkeme , milletime ve müslümanlığa faydalı bir birey olmak.

Zamanı doğru kullanmamız gerek.Okudugunuz için teşekkürler.Yorumlarınızı bekliyorum.

Sort:  

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28