Ödüllü [Beşiktaş-Kayseri] Maç Skoru Yarışmasını Kazandım

in #tr6 years ago

Daha yeterli takipçi sayısına ulaşamadığımız için iddaa tahminlerine başlamadım fakat azadakar arkaşımızın düzenlemiş olduğu Ödüllü [Beşiktaş-Kayseri] Maç Skoru Yarışması için bir skor tahmininde bulundum.Sonuç olarak ise doğru tahminde bulup küçük de olsa ödülün sahibi oldum.Maçı 2-0 Beşiktaş kazandı.Sizde arkadaşımızın profilini inceleyip tahminlerde bulunup küçük de olsa ödül kazanabilirsiniz.

1.png

2v.png

Unutmayın %100 maç yoktur tutma ihtimali yüksek maç vardır.

Size para karşılığı maç vereceğini idda eden, elinde şikeli maç olduğunu söyleyen kimseye itibar etmeyiniz!!!

Sort:  

Tebrikler. Basarilarinizin devamini dilerim. Ayrica farkli oldugunuzu tahminlerinizle ortaya koyuyorsunuz zaten. Iddaa tahminlerinizi heyecanla bekliyorum.
Paylasiminiz icin tesekkurler.

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @botresteem.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61138.54
ETH 2920.26
USDT 1.00
SBD 3.54