GELİR MİSİN?

in #tr5 years ago

Kaynak.

Med cezirlerim var karşı koyamadığım
Bir de dileğim

Özledim seni
Özledim "o" zamana ihtiyacı var dediğin
yılmadan geri istediğim dostluğunu

... Ben sana yine gel desem?...
... Bana geri ver desem?...

... Sonra ben yine sussam ...
... Sonra sen yine sussan ...

... Sonra sen yine gitsen ...
... Sonra ben yine beklesem ...

... Sen yine hiç gelmesen ...
... Ama ben yine de beklesem ...

... İşte böyle yazsam ... dilesem ... özlesem ...yazsam ...
... dilesem ... özlesem ...yazsam ... dilesem ...
... özlesem ... sussam ... sussam ... taşsan ... yazsam ...

... kah sakin kah dalgalı denizimde ...
... fırtınalarla yakamozlar arasında ...
... ara sıra da olsa ...
... belki sadece ama sadece dolunaylarda ...

... ben gitsem ... gelsem ... sen gitsen gelsen ...
... ama hep umutsuz ...
... ama hep umutlu ... suskularla dolu ...
... bilerek hep geri dönmelerin olasılığının olasızlığının huzursuzluğunda ...
... ben yine de beklesem ...
... gelir misin?
22 Haziran 2001 / İstanbul

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56