ÇOK KAZANÇLI BİTCOİN KAZANMA SİSTEMİ

in #tr6 years ago

CPU.jpg

Merhaba arkadaşlar

Yeni keşfettiğim bir sistemden bahsedeceğim sizlere. Online olarak tarayıcı üstünden bağlanarak madencilik yapabiliyorsunuz ve gayet kazançlı bir sistem. Ben dün oyun oynarken açtım ve birkaç saat oyun oynadığım sırada kazandığım para miktarı yaklaşık 5 dolar civarı. Sistemden para çekmedim henüz çünkü en az çekim 0.005 BTC. Fakat çeken arkadaşlardan birinden öğrendim bana söylediğine göre çekim yapılıyormuş. Ve talimatı siz verdikten sonra 3 gün içinde ödemeyi yapıyorlarmış. Tam hesaplamadım ama günde 190000 satoshi üretmek mümkün diye hesaplamışlar. Gayet basit ve keyifli. Üstelik bilgisayarınızın gücü hiç önemli değil zaten bilgisayarınızın gücünden yemiyor tarayıcı üzerinden yaptığınız bir işlem.

Şimdi sizlere tek tek resimler ile anlatacağım ama sizden isteğim benim ref linkim ile girmeniz. Bu sayede bana da biraz kazandırmış olacaksınız.

REF LİNKİM : https://www.cpuwin.com/bitcoin-mining/ref/302155

cpu1.jpg

Bu kısımıda cüzdan adresinizi giriyorsunuz ve alt taraftaki butona tıklıyorsunuz. Herhangi bir kayıt sistemi yok sadece cüzdan adresiniz ile giriş yapıyorsunuz. Kendi bitcoin cüzdan adresiniz bu iş için ideal.

CPU2.jpg

Kısa bir browser taramasından sonra bu şekilde bir ekran çıkacak karşınıza. Bu ekranda ENTER butonuna tıklıyoruz.

CPU3.jpg

Sonra karşımıza bu şekilde bir panel çıkıyor. Burada kazançlarımız görünüyor ve işleme buradan başlıyoruz. Kazandığımız BTC nin para birimi karşılığı vs gibi bilgiler burada. Bu sayfa üzerinde START MİNİNG butonuna tıkladığımızda ise aşağıdaki ekran karşımıza çıkıyor ve hızlı bir şekilde basitçe kazanmaya başlıyoruz.

CPU.jpg

Arkadaşlar ref linkim ile girerseniz bana da kazandırmış olacaksınız. Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

REF LİNKİM : https://www.cpuwin.com/bitcoin-mining/ref/302155

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by burakdogusoy from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Ne kadar kazanınca çekiliyor ?

0.005 minimum çekim diye yazıyor 3 gn içinde ödeme hesaba geçiyor ben daha çekmedim ama çeken bir arkadaştan öğrendim daha dün başladım bende gayet karlı gibi duruyor

çektiniz mi?

This post has been upvoted by @microbot with 6.6%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount

How about joining the Q initiative? Limited invites here!

Hocam Tarayıcı da olsa, işlemciyi yakabilirsiniz. Pc normal işlem yaparken işlemci sürekli çalışmaz. bir sayfadan diğer geçerken, yazı okurken, ufak beklemeler bunların hepsi işlemci için soğuma fırsatıdır. %30 yükle bile kesintisiz çalışan bir CPU ilerde kazandırdığından çok zarar açabilir.

testi kırılmadan, benden söylemesi ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59740.56
ETH 3011.58
USDT 1.00
SBD 3.79