You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mış gibi yapayım

in #tr6 years ago

Üzerine birkaç sene düşündüğüm bir olaydı aşk. Son tahlilde bencillik olduğuna karar vermiştim. Bununla alakalı bir deneme yazacaktım felsefe ile yoğurup ama böyle bir eseri burada paylaşsam mı karar veremedim çünkü benim için değerli olacak ayrıca buradaki sistemi de çözmüş değilim. Her neyse, sanırım paylaşacağım. Yarın sabahtan yazmaya başlayayım akşama yetişir :)

Sort:  

Burada kalitesiz insana pek rastlamazsın eğer çekincen oysa. Sadece silemeyeceğini bil. Ayrıca bencilliği nasıl tanımladığını da merak ettim. Eğer sözlükteki gibiyse sana katılmıyorum. Bol şans dilerim :) Yarın bakmaya çalışırım.

Hayır kalite manasında değil çekincem. Benim için önemli bir sonuç. Hayatımdaki en çok üzerine düşündüğüm birşey. Karşılığını almak isterim ancak sistemi çözemedim. Kazanamıyorum :)

Kazanmak şu durumda çok kolay değil. Quraturk tryardım gibi kaliteli içerikleri destekleyen oluşumlar yardımcı olacaktır. Yazdığın içeriklerde kaliteyi yakaladıktan sonra elbet zamanla destek görürsün. Ayrıca cointurk etiketi de kullan. Şimdi yazma senin için değerli olan yazıyı. Para kazanmak temel kaygınsa çok sabırlı olmalısın. Bence keyif almaya bak

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64512.59
ETH 3174.81
USDT 1.00
SBD 3.85