Çoktan Seçmeli Hayat-ta- Arkadaşım.

in #tr6 years ago (edited)

12809570_1538528983114389_6499887388311123652_n.jpg

Hayat çoktan seçmeli şıklarla dolu, kafa karıştırıcı bir sınav kağıdı gibi.

İzlediğin yoldan çok verdiğin cevap önemli, çok yanlış cevaplar vermişliğim vardır tüm şıklar yanımda olsun diye, bu yüzden de hayat denen bu sınav kağıdını çok hırpalamışlığım da vardır.
Ama yanlış verdiğim bu cevapları koydum cebime düşündüm;

ben -hatta biz diye çoğullaştırayım- yanımda gördüğüm herkesi "ARKADAŞ"nitelendirmişim arada bir uçurum olduğunu fark etmeden...

Arkadaş dediğin, yanından geçip giden değil arkanda duranmış,

seni ağlatmamak için değil sen ağlarken güldüren,

düşmemen için sadece uyaran değil düştüğünde elini uzatanmış,

sana ağız dolusu bağırıp kucak dolusu sarılanmış...

Yandaş çok, kalabalık çok ama arkadaş hep demekmiş.

Çok uzun ve süslü laflar söylemeyeceğim benim için arkadaşlık kavramı sonsuz bir okyanusta seni asla terk etmeyen bir gemi.

Selam olsun güzel gönüllü arkadaşlarıma...

Hee... Bir de @burakdogusoy abilikten hallice, yoldaştan ileri, arkadaştan öte. İyi ki...
burcunur.jpg

Sort:  

Güzel kardeşim benim beni çok mutlu ettin teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64561.16
ETH 3244.42
USDT 1.00
SBD 3.91