TIK.! TIK.! TIK.! HERKESİN DİKKATİNE!

in #tr6 years ago

Merhaba Millet,
Bilen bilir bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim. @burakdogusoy 'un kardeşiyim bu platformda çok aktif değilim üç beş tane kendi yazılarımı paylaştım , steepshot kullanımında bulundum, Leyladansonra sosyal sorumluluk projesin, duyurdum ve bir çok kişi bu platformda destek oldu bunun için ayrıca teşekkür ederim ve kitap önerilerinde, alıntılarda bulundum...

Asıl konuya gelecek olursak, kişisel instagram hesabımın yanında bir de kitap aşığı olarak ayrı bir hesap açtım, sizlere biraz bu hesaptan bahsetmek istiyorum.

İnstagram/Geveze Okur : Bu platformda kitap alıntıları, yorumları (sadece benim yaptığım değil isteyen herkesin yorumları), kitaplarla ilgili tartışmalar, çekilişer yapılacak ayrıca her gün DM'de takipçilerim bir parça şiir yahut kısa bir paragrafla karşılaşacak.

WhatsApp Image 2018-07-24 at 20.35.23.jpeg

Sort:  

Edebi paylaşımlarınızı buralarda okumak isterim. :)

En kısa zamanda bu platformda da aktiflesmeye çalışacağım 😊 Teşekkür ederim 🙏

Takip isteği attım :) dngo-io sesli kitap projesine de katkıda bulunmak istersen yardımcı olurum 🤗
Hatta şu an edebiyatın düzenlediği 5 sbd ödüllü bir kitap seslendirme yarışması var :)

Çok teşekkür ederim fakat biraz rahatsız olduğum için şu sıralar hiç bir alanda etkin olamıyorum ne yazık ki... Ama en uygun zamanda projeye katkıda bulunmak,desteklemek isterim :)

Geçmiş olsun kendinize dikkat edin ne zaman müsait olursanız ben yardımcı olmaya çalışırım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64561.16
ETH 3244.42
USDT 1.00
SBD 3.91