Steem ile Düşsel Yolculuk [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Iyi akşamlar sevgili dostlar. Bu projemizin konusu steem ile tanıştıktan sonra geçen sürede steemin bizim hayatımıza, varoluşumuza kattığı şeyler hakkında olacak sizinde bildiğiniz gibi. ( cointurk'te olmasa benim burada kazanacak pek fazla bir şeyimiz yok o da ayrı bir şey ama neyse :) )

images (13).jpeg
Pic

Steem'i daha önce ki bir yazımda anlatmış olduğum gibi iş yerinden bir arkadaşım vasıtası ile tanımış bulunmaktayım. Bu olayı duyduğumda ilk başlarda hiç inanmadım kaldı ki bu kripto paraların bir balon olduğunu ve bir gün bu balonun patlayacağını ve binlerce insanın bu göçük altında kalacağını düşünen önyargı sahibi biri idim. Dediğim gibi arkadaşımın ısrarı üzerine bu sistemi denedim. Hatta ilk denememde şifreyi falan girmeyi beceremedim. Zaten ingilizce nanay bizde bir şey olduğunda arar kardeşimi sorarım o derece kötüyüm yani. Ulan birde ilkokuldan başlayıp tüm eğitim hayatım boyunca ingilizce ve almanca olmak üzere dil eğitimi aldım. Yok arkadaş bizim ırksal genetikte yabancı dil kapasitesinden ben en düşük derecede nemalanmışım. Anlayacağınız berbat derecede yabancı dilim var. İşte çeviri yap kazan muhabbeti oldu ilk başlarda dedim iyi translate yapıştır gitsin. Ee kontrol falan ediliyormuş bilemedik tabii olarak. Amatörlüğümüze denk geldi. Iyi madem öyle kardeşimize yaptıralım koskaca ingilizce bölümü okuyan kardeşimiz var halleder o da beceremedi. Neymiş efendim bi iki tane anlamını bilmediği düzün cümle olmayan kelime grubunu internet çevirisi kullanarak yapmış. Ee geriye kalan 1000 küsür kelime ne oluyorsa tabi ki çöpe gidiyor 😁 . Haklılar canım benimkisi serzeniş işte. Buradan çıkan sonuçta şu oluyor canlar her işi bırakın ehli yapsın. Beceremeyeceğin işe elini bulaştırma. Hakim olan nedir senin karakterinde neyi becerebiliyorsun mesela onu yap. Gerçi sanal alemde çok fazla bir beceriye sahip değilim ancak kalem oynatma konusunda iddalıyımdır. Sabaha kadar yazabilirim. Ee doğal olarak yazdıklarının orijinal olması özgün içerik olması ayrıca önem taşıyor steemde. Universiteden alışkanlık kaynak belirtmek gerekliliği bende yerleşmiş olduğundan özgün olmayan paylaşımlara steemde nasıl kaynak gösterildiğini özgünlüğün ve biricikliğin ne kadar mühim yer tuttuğunu öğrendim.

images (14).jpeg

Pic

Paylaşmanın, incelemenin, okumanın, değerlendirmenin vs birçok şeyin steem için ne kadar mühim olduğunu öğrendim. Instagram,twitter, facebook gibi sanal dünyanın gt ve rt gibi terimlerinin aslında nasıl katkı sağlayacağını diğer platformlar gibi buranın aksine goygoy yeri değil de nasıl sağlam temelli bir platform olduğunu öğrendim. Yardımlaşmayı, bu iş ile ilgilenenlerle analiz etmeyi yeni şeyler ortaya çıkarmayı öğrendim.
Dmanianin, dsoundun ne kadar ruhsuz olduğunu öğrendim. Hala bir şey vermedi alçaklar 😂😂😂 nasip tabi ki şaka bir yana.!

images (15).jpeg

Pic

Ve hergün kripto para piyasasını takip eder oldum hele ki bunu ve steemi kendi çevreme de anlatır oldum ki insanlar artık benden bıkar oldular. A dostlar ne dersiniz ripple 10 $ ı görür mü😊😊 Okuduğunuz için teşekkür ederim. Vaktinizi arakladım. Hakkınızı helal edin. Esenle... Bol kazançlar.

images (1).png
Pic

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 62177.56
ETH 2918.14
USDT 1.00
SBD 3.66