Gidemedin

in #tr6 years ago (edited)


Gidemeyişini sorguladın mı hiç?
Gidemedin.
Teselli bulamayınca el kollarında,
Yerimi dolduramayınca tabi,
Hatırladım sandın.
Sana bir sır vereceğim.
Aslında hatırlamadın çünkü hiç unutmadın.
Unutamazdın.

Kaç çift göz gördün gözlerine kenetlenince sevinçten gülümseyen?
Kaç çift söz duydun sana değince titreyen?

Gittim sandın.
Beni gömdün sandın.
Unuttum sandın.
Dönmedi şansın.
Sen döndün.

Aşka muhtaçken böylesine, hangi hevesler peşine beni bıraktığını sandın?

Benim gibi severler nasıl sandın?

Sonu hüsranla biten üç beş satırlık bir yazısın artık.

Allah herkese gidişin kalitelisini nasip etmiyormuş demek ki.

Keşke bu kadar sevmeseydim, belki o zaman affederdim seni

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67