Yarışma Var Dostlar, Üzülür Kaçıranlar

in #tr7 years ago (edited)


EEEYYYY AHALİİİİ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN BU POSTU GÖRMEZDEN GELMEYİN
YARIŞMA VAR YARIŞMA HEMDE NE YARIŞMA
SADECE KAZANANA DEĞİL, ÖDÜL VAR HER KATILANA

AMA TABİİ BÜYÜK ÖDÜL YARIŞMAYI KAZANANA
ÖDÜL NE KADAR MIIIII?
BİRİNCİYE 8 SBD
İKİNCİYE 5 SBD
ÜÇÜNCÜYE 2 SBD

AYRICA KATILIM GÖSTEREN VE ŞARTLARA UYAN TÜM POST SAHİPLERİNİN HESAPLARINA 0.20 SBD KATILIM ÖDÜLÜ GÖNDERİLECEKTİR.

😂 KAZANAN ÜÇ POST HARİÇ TABİKİ 😂

ONLAR ZATEN ÖDÜLLERİNİ ALACAKLAR

YARIŞMAMIZIN ADI

EN ANLAMLI FOTOĞRAF

ANLAMLI FOTOĞRAF NASIL OLUR DEMEYİN, GELİN BURAYA BENİ DİNLEYİN

KENDİ ÇEKTİĞİNİZ BİR FOTOĞRAFINIZI ALTINA O’NA ANLAM YÜKLEYECEK BİR YAZI İLE BİRLİKTE POST OLARAK PAYLAŞACAKSINIZ.
AMAN BURAYA DİKKAT ! FOTOĞRAFIMIZ EN AZ 50 KELİME İLE DESTEKLENİP ANLAMLI HALE GETİRİLECEK.
ÜST LİMİT İSE SONSUZ KELİME YANİ NE KADAR İSTERSENİZ YAZABİLİRSİNİZ POSTUNUZDA FOTOĞRAFINIZIN ALTINA.
HAZIR HALE GELDİĞİNDE YARIŞMAYA KATILACAK POSTUNUZ, O’NU STEEMİT’TE PAYLAŞIN ve LİNKİNİ LÜTFEN BU POSTUN ALTINA YORUM OLARAK YAPIŞTIRIN.
BİZ KOLAY ULAŞABİLELİM VE HER POSTU DEĞERLENDİREBİLELİM

ÖNEMLİ

YARIŞMAMIZ İLE İLGİLİ EKLEMEK İSTEDİĞİM DİP NOT; ÇEKTİĞİNİZ FOTOĞRAF KARESİNİN NE KADAR GÜZEL GÖRÜNDÜĞÜ DEĞİL ÖNEMLİ OLAN, ÖNEMLİ OLAN SİZİN YAZACAKLARINIZLA O FOTOĞRAFA YÜKLEYECEĞİNİZ ANLAM

LÜTFEN BUNU UNUTMAN 😂

ŞİMDİDEN HERKESE KOLAY GELEEEE
YARIŞMA SÜRESİ 72 SAAT SONRA SONA EREEE

image

Katılım şartları
1 İlk sırada tr tagı kullanılması zorunludur.
2 Kopya ve çalıntı içerik kullanılması yasaktır.
3 Postunuzun linkini yarışma postunun altında yorum olarak paylaşmalısınız.
4 Bu kadar 😂😂😂

Bu yarışma @byn-yesilbag ve @by-yesilbag ikilisi tarafından hem kaynaşma hemde destek amaçlı düzenlenmektedir. Yarışmamıza hem maddi hemde manevi desteklerinden dolayı @damla - @fetch - @necrosahin - @fakire1sadaka - @keepcalmandread teşekkür ederiz.

Yarışmamıza son katılım tarihi 17/11/2017 Cuma günü Saat 17.00 dır. (Türkiye saati ile)

Değerlendirme @byn-yesilbag ve @by-yesilbag tarafından yapılacak ve kazananlar en geç 18/11/2017 Cumartesi saat 17.00 da yeni bir post ile açıklanacaklardır. Kazananların ödülleri ve tüm katılımcıların hak etmiş olacakları 0.20 sbd lik ödülleri ise açıklama postundan hemen önce hesaplarına transfer edilecektir.
Lütfen birbirimizi kırmadan, kazananı alkışlayarak, gönül koymadan, güzel bir yarışma yapmış olalım.
Şimdiden hepinize katılımlarınız için TEŞEKKÜRLER

Sort:  

Yakından takip ediyor olacağız...

:) Çok mutlu olacağız :)

Eyyy Tr steemit üyeleri bende vardım :)
https://steemit.com/tr/@dortkdortm/1-fotograf-1001-his

Yarışma için teşekkürler adım adım tr postlarını en üste çıkarıcaz. Bize en iyisi olmak yakışır. Kazanana şimdiden hayırlı uğurlu olsun .

Ellerine sağlık güzel olmuş :)
Katılımın için de ayrıca Teşekkür ediyorum :)
Başarılar

tekrar teskkurler insallah kimseyi kirmamişimdir (onada yapcak bişi yok kusura bakmayın)
https://steemit.com/tr/@abdilkara/vatan-bayrak-bizim-ask-imizdir-ancak

Teşekkürler katılımın için
postun çok güzel ama bir tek sorun görünüyor. o'da dalga dalga şanlı bayrağımın resmini netten mi aldın yoksa sen mi dizayn ettin.

Bitirim ikili 😂😂

:) Eyvallah ABi

yalnız etiketlere özellikle dikkat etmenizi rica ediyorum :)
Nasıl olmuş :))))

Ben en çok 'sakin'i beğendim. Sakin bir yarışma olması dileğiyle... :D

:) evet aslında benim demek istediğim de tam olarak :) o ydu :)
İNŞAALLAH sakin ve Güzel olur ve başarılı birde eğlenceli azcık çılgın :) daha ne kaldıysa artık :)

teşekkürle yarışmaya katılmaya gayret edeceğim hayırlı olsun.

Lütfen acele et son 2 buçuk saat
@arabi01
ve lütfen katılırsan buranın altına değil genel postun altına yorum olarak at linkini

Supersiniz

:) sağol @mesafe :) Bakalım neler olacak :) hep birden bekleyip göreceğiz. :)

abi çok sağolun böyle bi orqanize için.Fotorafin likini nerede paylaşacağız onu anlamadım

@elchin :) link yok abi :)
sen şimdi bi paylaşım hazırlıycaksın steemit te ve o paylaşım bu yarışma için olacak
o paylaşımının içerisine bir tane fotoğraf yükleyeceksin ve altına da hikayesini yazacaksın
etiket kısmında ilk sırada tr tagını kullanıp paylaşıcaksın steemit te :D
sonra da o paylaştığın postun linkini kopyalayıp bu postun altına yorum olarak yapıştıracaksın :D biz de burdan bakıp okuyup İNŞAALLAH ödüllendiricez :D
Anlamadığın sormak istediğin bir şey olursa çekinme sor lütfen :)
her şey bizim için tr tagı yükselsin diye :)

Tesekkür abi

Yoruma at anlatimida yoruma yap :)) istersen fazla ugrasma ben kazandim cunku hahahahah

:) Sen çok güveniyon kendine :) cumartesi akşam görecez :)

her kese başarılar.

:) EYVALLAH @faig bende herkese başarılar diliyorum :) tabi en başta da sana :)
güzel fotoların var gibi :) Birde anlamlı bir hikaye ile yaparsan postunu İNŞAALLAH güzel olur. :)

Herkese başarılar... Güzel bir hikayem var geliyorum ☺️

:) valla merakla bekliyoruz :)
Bende herkese başarılar diliyorum :) Özellikle de sana :D

Resim 1 yoruma gerek yok anlayan anladi kendi postunda kazanmak isteyen adam :)) tabi ben izin verirsem :))

@by-yesilbag resmi ve konuyu yazdim alayim sbdlerin topunu :))

:D ben anlamadım ki resimdeki senmisin değilmisin :D

:) diskalifiye :) iki resim var o post ta :D
kazanamadın kazanamadın :))

:(( üzüldüm ben ama oyle 2 tesim 3 resim 1 resim diye bisi yok kural alarak nabeeerrr

:))) En başta yazıyor yarışmanın adı :))
Nediyor orda :)
ANLAMLI FOTOĞRAF :)
çoğul eki yok :D tek foto :)
NAABBERRRRR

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69746.86
ETH 3747.17
USDT 1.00
SBD 3.80