Yine, Yeniden!

in #tr6 years ago

Herkese merhabaa, ben geldim. 🙋
Tanıyanlar özlemiştir belki bizi, ama ben baya özledim sizi. Sebepsiz bi kopuş yaşadık sevgili eşim @by-yesilbag ve ben. Şimdi de dönsek mi diye düşünmekteydik, ki ben daha fazla dayanamadım, döndüm. 😊

Buraya ilk giriş amacımız tabii ki herkes gibi bişeyler kazanmaktı. Kazandık çok şükür. Şimdi değerler düşük, ekstra projeler düşük olunca kazanç da olmaz diye düşünüyoruz ama varsın olmasın. Ben yazmayı, okumayı, paylaşmayı, keşfetmeyi özledim. Nolursa olsun, ben yine steemit'e döndüm.

image

Yokluğumuzda bi sürü kişi katılmış topluluğumuza. Çok sevindim. Bi çok kişi de bizim gibi kopmuş. Onlara da üzüldüm. Ama hayat şartları, bazen bazı şeyler değişmek zorundadır. Şimdi adapte olabilir miyim hemen bilmiyorum açıkçası. Yeni kişilerle tanışmak, konuşmak bu sefer nasıl olur bilemiyorum. Zaten discord muhabbeti de bitmiş anladığım kadarıyla, ya da ben atılmışım (veya çıkmış da olabilirim, hatırlamıyorum) bilmiyorum nedir.
Ama bundan sonra vakit buldukça burdayım. Yine yemek tarifi falan mı paylaşırım onu da bilmiyorum. Yaşayıp görcez. 😊

Şimdilik benden bu kadar. Üşenmeyip yazmak isterse, yakında @by-yesilbag da sahalara döncek. ☺

Hepiniz Allaha emanet olun,
Sağlıcakla kalın! 👋

Sort:  

Hoşgeldiniz :)

Hoşbuldukk :)

Bu arada kimse discord'tan atılmadı, tr discord kapandı.

Teşekkür ederiz bilgi için. Neden kapandı peki?

Problemler kavgalar vs.

Tekrar hoşgeldiniz, sizede yeni projelerinizde, yazılarınızda başarılar dileriz,🤗

Çok teşekkür ederim, hoşbulduk :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

hoşgeldiniz..🙋‍♀️

Hoşbuldukk ☺😊

Ooo kimleri görüyorum hoşgeldin bende kisa bir sure ara vermiştim. Eglenceli yazilarini okumak guzeldi:)

Teşekkür ederimm, hoşbulduk :) Burayı o eski güzel keyifli eğlenceli hallerine döndürebiliriz inşaAllah yeniden :)

Congratulations @byn-yesilbag! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @byn-yesilbag! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66455.53
ETH 3036.81
USDT 1.00
SBD 3.67