Ne

in #tr6 years ago

Bir süredir eskisi kadar takılmadığımın farkındasınızdır. Bunun bir çok sebebi var.
Tek tek açıklamaya gerek yok Türk kullanıcılarının sahtekarlıklarını zaten bir çok kişi ifşaladı. Ben de bazı kullanıcıları yayınladım. Arada bir görürsem de yine yayınlamaya devam ederim elbet.

Bir çok arkadaş bana discorddan ulaştı sağolsun.
Özellikle bazı ekiplerin, benden çok daha önce bunu öğrendiğini ve kara listeye aldığını, ayıp olmasın ve tr de bazı şeyler devam etsin diye bir kaç kişiyi görmezden geldiklerini söylediler.

Benden çok önce bunları ve daha bir çok kişiyi bulmuş olmaları ve müdehale etmemiş olmaları bana biraz garip geldi ama herkesin bir tarzı var demekki.
Bir kişi, fake profillerin önemli olmadığını falan söyledi.
Ben buna katılmıyorum misal. Benim kız arkadaşım ve bir çok yakın arkadaşım, bu fake profiller oy alıyor ve kendileri oy alamıyorlar diye steemiti bıraktılar.

Şöyle düşünün. 2-3 tane kullanıcı takip ediyorsunuz yazıları güzel ve onlara bir şeyler yazıyorsunuz yorum olarak. Ama aslında hepsi aynı kişi.
Veya beni tanıyorsunuz diyelim.
Ben aslında ben değilim. Aslında ben tuzlukmuşum meğersem.

Yani bunlar bana etik gelmiyor.
Powerdown' da yapıyorum zaten bir süredir.
Steemit, #tr açısından geleceği olmayan bir yer.
Bunu öngörmek zor değil. Fakat bir gün iyiye gideceğini ümit ediyorum.

Ben buralardan gitmiyorum öncelikle bunu belirteyim. Biraz yatırım yapmak için, biraz da para işlerini dengelemek için inziva gibi, daha az gireceğim ve daha az paylaşım yapacağım. Takip ettiğim kişilerin post ödüllerine katılmıyor isem de flag vermekten korkmayacağım.
Siz de korkmayın, bu steemitin size vermiş olduğu bir hak.

Oy gücünüzü isterseniz insanlara bir şeyler kazandırmak için kullanabilir isterseniz de Bernie gibi insanların kazançlarına katılmadığınızda düşürmek için de kullanabilirsiniz.

Neyse.
Şu anda steem'de bir miktar yatırımım var, powerdownlar ile birlikte steem fiyatı yükseldiği zaman hepsini çekmeyi düşünüyorum ve önümüzdeki şubattan itibaren farklı planlarım var.

Şimdilik bunları yazayım dedim. Beni seven dostlarıma biraz bilgi vermek lazım. Discorddan yazan çok oldu. Ben bu kadar yazılacağını beklemiyordum. Özellikle de 1-2 kişi beni baya şaşırttı. Yakın zamanda onların da, bildikleri kişilerin fake olduğunu veya multi hesap olduğunu yayınlayacağını tahmin ediyorum.

Podcast de atmıyorum evet, günlük öyle bi girip çıkıyorum arada bir bakınıyorum vs.

Steemit bağımlılığı hoş bir şey değil. Milletin ağzında bakla ıslanmıyor, ayrıca anlamayana da sazı soksan az demişler.
Bunlar önemli değil. Zaten önemli olan insanlar ile birlikte hala haberleşiyoruz.

Demem o ki, takmamak lazım çok fazla. Artık keyfime göre kullanacağım zaten powerdown yapıyorum hesabı. O sona erene kadar böyle takılacağım, haberiniz olsun.
Sonrasında ne olur bilmiyorum. 10 küsür hafta uzun bir zaman.

Sort:  

Hocam, kelime kelime birleştirip doğruları itelemişsin. Kaliteli içerikler #tr platformunda çöp, çöp üretenler değerli. Aylar geçti, yaptığım gözlemlerde topu topu adam gibi içerik üretip paylaşım yapan kişi sayısı 20 kişiyi geçmez. Bu makarnacı ve kömürcü zihniyet her yerde mi insanın karşısına çıkar anlamadım. :(

Ben artık ilgilenmiyorum dostum steemitle bağımı uzun bir süre kopartacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83