Şaka Gibi Steem Fiyatı

in #tr6 years ago

Benim aklım artık almıyor bunu. Anlamakta zorluk çekiyorum nasıl oluyor da bu kadar düşük kalabiliyor şu steem fiyatı diye.
BTC düşüyor dedik BTC de artmaya başladı.
Sanırım kimse steem bozmuyor veya al sat yapmıyor.
Market biraz rezil durumda. Steemin fiyatı çok düşük.

Screenshot_335.png

3 Aylık grafiğe baktığımda bile sürekli olarak bir düşüş söz konusu. Benim gibi, bozdurmaya ihtiyacı olan arkadaşlar da uyuz oluyordur artık. Ama yapacak bir şey yok. Artık yavaş yavaş bozmak zorundayım.
Arada pump yediği dönemde BINANCE çalışmıyordu. O zaman satamamıştım. Sinir olmuştum.

Yazı yazacak, blog yazmayı isteyecek halim de kalmadı pek fazla.
Sonrasında ne olacak falan diye de düşünmek istemiyorum artık.
Hayırlısı diyorum bundan sonra.
Bakalım.

Sort:  

Tebrikler! 26.07.2018 tarihindeki Quraturk günlük yorum etkinliğinde yorum yazan çok az kişiden birisi olduğunuz için bu gönderinize ekstradan bir oy kazandınız!

Ben çok anlamam artık pek takip etmiyorum zaten, ihtiyaçtan hep dip fiyatlardan bozdurduk. Ne zamanki cüzdanlarımız boşalır o zaman steemgiller tavan yapar :)

Bitcoin biraz sakinleşirse ya da düzeltme dedikleri olayı yapıp inişe geçerse artar diye ümit ediyorum. Hatta btc inişe geçerse steem o gün iyi bir pump bile görebilir diye geçiyor içimden. Tahmin değil tabi bunlar o yüzden YTD 😑

bana da öyle geliyor. ihtiyacımız olduğu an düşük olur ama elimizde steem bittiği zaman da 3 - 4 dolarları görür... kahpe dünya

Ne zaman steemit'e yeterli ilgi olur o zaman yükselir steem ve sbd fiyatları, şu an bakıyoruz işlem hacmi düşük olduğu için fiyatlarda etkilenmiş durumda, steemit'e olan ilgi artınca işlem hacmi de otomatik olarak fiyatları yükseltecektir.

whale'lerin bir şeyler yapması lazım ama herkes kendi cebini düşündüğü için, ihtiyacı olmasa bile, fedakarlık yapmak istemiyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64107.66
ETH 3148.40
USDT 1.00
SBD 3.84