Steemit Acı Gerçekler 2 | Asla Kazanamayacaksınız.

in #tr6 years ago

3g5k6.jpg

Hobaa. Kaptan ne yaptın ya. Yine bizi kalbimizden vuracaksın diyenleri duyar gibiyim. Şimdi bu postun kaç lira olduğunu görmüşsünüzdür. O para var ya, o sahte. O benim kendi yatırdığım, botlara verdiğim para. Oradaki oylar var ya, onlar da yalan. O parayı görüp de oy atmış olan insanlar. Botlara vermiş olduğum para ver onların bana olan geri dönüşleri. Evet kendileri daha çok kazanıyorlar ve kazanacaklar ama;

Şöyle bir şey söyleyeyim;

Steemitten hiç bir zaman ama hiç bir zaman düzenli bir gelir elde edemeyeceksiniz. Şöyle hemen yarın aylık 2bin lira kazanayım, işe gitmeyeyim, günde 2 yazı paylaşayım of tamamdır! Olleyyy yaşasınnnnn!!

Tutunabilenler


Şimdi bu abilerimiz whale veya dolphin yani kendi dilimizde Balina veya Yunus dediğimiz, milyonlarca SP sahibi olan kocaman kocaman hesaplar. Bu hesaplara sahip olan insanlar zamanında buraya yatırım yapmışlar. Evet. Çoğu yatırım yapmış.

Eğer yatırım yapmasalardı onlar da bugün bizim gibi minnow veya benim gibi plankton olacaklardı

Evet doğru duydunuz. Buraya yatırım yapmayan birisinin büyüyüp bir yunus olması günümüz şartlarında imkansızdır. Bunu yapabilen kişilerin zaten daha önceden ya kripto dünyasında paraları vardır ya da hadi girelim şu işe deyip de hemen giren değişik kişilerdir. Ama onlar bile uzun süredir araştırıyorlardır.

Beni İyi Dinle Tatlım


Biliyorum buradan güzel bir şeyler kazanmak istiyorsun. Ne yazık ki hayalindeki ''aylık 3.000 lira kazansam off Brezilya'ya gidderim'' durumunu unut. Kazanamazsın. Buradan ilk 6 ay falan kazanacağın para aylık 30 lira. Bu kadar. Yani seninle basit bir hesap yapalım, bugün açılmış elinde sıfır SBD sıfır Steem olan minnoş bir hesapsın.

30 lira = 30/3,97$ = sana 7,5 dolar yapar. Günümüz kurundan. (Gelecekten okuyanlar selam evet dolar bu kadardı)
Peki 7,5$ kaç SBD şu anda? 7,5/1,79$ = 4,2 SBD yapıyor. Yani senin bir ayda buradan 4,2 SBD kazanıyor olman demek ortalama 30 lira kazanıyor olman demek.

Dur bir saniye ağlamaya gerek yok hayır sakin ol.Hşşşş hşşş derin nefes al.

82f229d0f6bc1931_a84.jpg

Kazancımı Nasıl Arttırabilirim?

Eğer sadece post paylaşarak oylardan kazanç sağlamayı hayal ediyorsan sana ne yazık ki bir mucize gerekiyor. Büyük hesaplar beğenecek de seni oylayacak falan... Hmm... Sevmedim bunu ben devam edelim.
Demek ki başka bir şeyler de yapmak lazım. Acaba ne yapmak lazım...
Buldum! Yarışmalara katılabilirsin mesela. Kazancın kesinlikle artacaktır bu şekilde, belki bugün birinci olmazsın ama yarın olmayacağın ne malum? Hatta belki arka arkaya 3 farklı yarışmadan üçüncü bile olsan, hiç katılmadığın zaman göre daha çok kazandın demektir.
**Discord kanallarına gir, büyük Türk ve Yabancı hesaplarını takip edip yarışmalarına katıl. Geçen gün @baycan arkadaşımız kocaman kocaman başlıklarla '' TÜRK TOPLULUĞUNA KATKIDA BULUNAN YARDIMLAŞMA TOPLULUKLARI '' diye bir yazı paylaşmış. Orayı değerlendir. Oradakiler yapıyor yarışmaları genellikle.

Gavurca biliyorsan @sndbox başta olmak üzere #contest etiketini takip etmen yeterli. Kıyamet gibi yarışma var. Fotoğrafından tut, selfie yarışmasına kadar. En şeker köpek kimin yarışmasından tut, en sağlam 1.000 kelimeli yazıyı kim yazacak yarışmasına kadar.!

claudia-595686-unsplash.jpg
Photo by Claudia on Unsplash

Tutunamayanlar

KAPTAN! Kazancımı Nasıl Arttırabilirim Dedim!

Şimdi yukarıdaki şeyleri söyleyevermiş duralım, steemit demek yorum demek. Sen adama yorum yaparsan gelir sana bakar o da senin yazını okur. Bu kadar basit. Bu kuralı unutma. Ama kimse sığır değil, sen o postu okuyarak mı yorum yaptın yoksa okumayarak mı yorum yaptın anlayacak kapasiteye sahip insanlar. Dolayısıyla kimseyi kandırmaya çalışma oturup iki satır yazı okumayı eziyet görme.

Bir yazar için en önemli şeylerden bir tanesi de tanınırlıktır. Eğer yazınızı 200 kişi okuyorsa mutlu olursunuz. Eğer bu okuyan sayısı 2.500 ise bu sefer deli gibi sevinirsiniz. Ayrıca bu sadece kendi egonuz için değil, zamanı geldiğinde büyük firmaların sizden yazı istemeleri durumu için de yardımcı olur. Dur cümle çok karışık oldu.

Diyorum ki büyük firmalar da sana gelip, kaptan ben steemite giriyorum benim hakkımda yazı yazar mısın? diyebilir.

Tamam gerçekçi olalım belki bunu demezler ama sen onlara gidip benim yazılarımı 10.000 kişi okuyor ve 5.000 kişi oyluyor dediğin zaman ''O zaman biz sana reklam verelim bir tanem...'' derler. Tabi bu sayılara ulaşmak için bir sene çalışmak lazım. En az.

Bu arada steem power


Bu arada araya eklemek lazım, steem power'ınız yüksek olursa oy vererek de kürasyon ödülü kazanabilirsiniz. Dolayısıyla şu anda kazandığınızın bir kısmını steempower'a çevirin. Nasıl olsa ileride çekebiliyorsunuz merak etmeyin. Kimse onları rehin almıyor. O para yine sizin paranız. Şu anda SP yükseltmeyen arkadaşlar yarın çok üzülecekler. Benim öngörüm budur. Yani aslında benim öngörüm değil, witness 'ları okuyarak bunu öğrendim. Sizlere aktarıyorum. Don't shoot the messenger. Adamlar bugün SP sini yükseltmeyenlerin yarın kaybolacağını söylüyorlar sürekli olarak.

vhtxh9j7r4k_2_1200x720.jpg

Şu anda fırsatınız var ama, yarın bu fırsat olmayacak.

Şu anda Türkiyedeki steemit kullanıcılarının ne kadar az olduğunun farkında mısınız? 2.000 kişi ya var ya yok. Çok temiz gözüküyor bu. Hadi üstüne 500 kişi daha koyalım 2.500 olsun.

Hadi gözümüz doysun tamam 500 kişi de İngilizce yazan Türkler olsun. Pis hainler.!. Yani 3.000 kişi olalım.
Şu anda yaptığınız her şeyi herkes görür.

Dolayısıyla hemen insanlarla tanışabilirsiniz. Yeter ki ÖZGÜN OLUN.
Yani tutkuyla yaptığınız şeyleri yazın, gidip de domates çorbası tarifi verip ertesi gün dmania paylaşıp bir sonraki gün cointürk yarışmasına katılıp ondan da sonraki gün gidip de maç sonucu paylaşmayın. Şaka gibi.
Bu hesapları takip ediyorum arada bir güzel kızları da atın da bari gönlümüz şenlensin.

Yarın buralarda iğne atsan yere düşmeyecek. Bu sözümü unutmayın. Şimdiden çevre edinip insanlara yardım edin ve insanlar ile etkileşime geçin.

HERNEYSE. Şimdi gelelim zurnanın zart dediği yere.

Kim senin ponçik blogunu ne yapsın...


Daha önce demiştim ki sevgili kardeşler, steemitin bir sosyal medya yönü vardır, bunu öğrenmeniz gerekir. Sizi severek takip edecek olan insanların sayısı ÇAT diye artmayacaktır. Zamanla artacaktır. PLZ FOLLOW 4 FOLLOW ile takipçi kassanız bile alacağınız oy 5 tir. Ama sağlam ilişkiler ile kazandığınız 10 kişi, followcu kankilerinizden daha sadıktır, sizi okurlar, sizi severler...

Normal blog yazmayı bir arkadaşımdan öğrenmiştim. İnsanların okuduğu blogları falan. 30 liraya blog yazıyordu bu dostum. Diyordum ki yahu 30 lira nedir, zaten deli gibi yazan bir adamım benim için hiç sorun değil...

Sonra insanların bir makale için 150 LİRA ödediğini falan öğrendim. Dedim ki yok canım, omaygad amantanrım yüce rabbim bu da nasıl oluyor!

Meğersem insanlar bu paraları reklamlardan zaten kazanıyorlarmış da o yüzden yazarlara veriyorlarmış. Adam sitesini kurmuş kendisi yazamıyor o kadar fazla, dolayısıyla destek amaçlı başkalarından yazı alıyor. Kendisi de kazanıyor sana da kazandırıyor.
Özellikle de benim gibi haftada bir kitap bitiren, radyocu seksi sesli manyak gibi yazan bir adam için bu büyük bir fırsattı aslında ama girmedim.
Üşengeç bir adamım çünkü.

Bir defa yazdım yazı, 25 lira mı 30 lira mı ne almıştım, sonra devam etmedim.

Üzgün olduğum konu, burada para kazanmak için azıcık yatırım yapmak gerekiyor. Kimse kimsenin yüzü suyu hürmetine gelip de oy vermiyor. Yalnızca biz çılgın Türkler veriyoruz. Bir sürü trail'e üyeyim maksat arkadaşlara destek olmak.

Şimdi sevgili dostlar beni en çok kim seviyormuş ifşa edeceğim ve botları kırmızı çizgi ile çizeceğim...

Screenshot_57.png
bu site

Gördüğünüz gibi bot olmayan 8 kişi var. Ben dlive stabil iken oradan yayın yapıp kazanmıştım. Zaten varımı yoğumu onlara borçluğum aslında. Gerisi komple bot. Bir kaç tane de büyük Türk hesabı var. Onları da hepiniz tanıyorsunuz zaten. Diyeceğim o ki henüz beni seven beni sürekli takip eden benim yazılarımı okuyan ve bana oy veren kişiler çok az. Öncelikle platformdaki Türk sayısı çok az.

Hepinizin yorumlarını can-ı gönülden okuyup çok mutlu oluyorum, şu anda herkes 3-5 yorum aldığı için birbirine kısa sürede ısınıyor. Bunu unutmayın.

Bazılarınız dmania güvenilir iken oradan kazanıyorlardı. Şimdi değil malesef. Geçmiş olsun.

Dur ben ne diyordum ya...

Şunu eklemek lazım eğer hali hazırda başka bir yer de ünlüyseniz zaten söylediklerimi dikkate almayın. Ben yalnızca internette bir süre takılmış ve hobi olarak çalışmış birisiyim.

Koca koca abilerimiz ablalarımız geliyorlar botların gelirlerini vesaire hesaplayarak paylaşıyorlar. Eğitim postları paylaşıyorlar. Yarışmalar düzenliyorlar... Kendilerini tebrik ediyorum.

Geçen gün gidip dedim ki, @trkasa 'yı bana verin ben dağıtacağım oradaki parayı. Bitirelim şu birikenleri. İnsanların cebine 3-5 bir şey girsin... Sağolsunlar onlar da güvenip verdiler. Şimdi bütün parayı hortumlayacağım uygun zamanı kolluyorum

Tosuncuk kaptan. Hortumbank gururla sunar. Çiftliğinizi bana verin, size 3 milyon milyar milyon malyar milyon para vereyim...

Şaka bir yana, güzel yarışmalar düzenleyen dostlara dağıtacağımı biliyorlar onlar da. Bunun için verdiler. Yoksa çok yakışıklı olduğum için falan değil.

Hah evet, kazanamayanlar.

Kazanmak istiyorsanız şimdiden 3-5 yatırım yapabilirsiniz. Bununla beraber yarışma kovalayabilirsiniz. Yerli yabancı. Dışarıdan giren SBD iyidir.

Şahsen ben yabancıların yarışmalarına katılıp da Türk topluluğunda SBD 'lerini bağışlayanları Robin Hood olarak görüyorum. Helal olsun sizlere.

Yazımı burada sonlandırırken sizlere lokum bırakıyorum ve hepinize sıcak bir çay ikram ediyorum. Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere.

turkish-delight-928408_1280.jpg
img src


Bu hafta bayılarak okuduğum bazı gönderiler.
Steemit Haftalık Haber Bülteni [2] @bybrawe

Evrimin İzlerini Taşıdığımızı Gösteren Örnekler @kagantrky

Steemit ile ciddileşme #2 : Zaman yaratma @punky

Toplam 6 SBD Ödüllü Yarışma (Çocukluk Anısı) @peri

Other img sources here and here

Sort:  

Haha güle güle okudum:)

Harika bir yazı eline sağlık. Burada o kadar Türk olduğunu düşünmüyorum Max 500 Steemit Türkiye Discord Sunucusu 1000 kişi diyeceksin ama aşırı derecede fake var en son toplantı yapıyorlardı 100 kişi kadar katilmiyordu hadi bir 100 kisinin işi var bir 100 kişide toplantıya girmeyi unuttu 100 kişide girmek istemedi nerde 1000 kişi? Yok tabii ki. Orda dönen dümenlerden bahsetmeyecegim. Orayı hiç tanimayan sadece koal jumbot vs bu discord sunucularında olan hatta adsactly ve sndbox un içinde olan 100 kişi sayalım. Toplamda 500 türk saydık sanırım. Birde hiçbir şekilde diğer kişilerle erişimi olmayan İngilizce yazan farklı dillerde yazan farklı amaçlarda olan 500 kişi olsun. Sayıları o kadar abarttim ki. Ona rağmen 1000 kişiyi zor tamamladi. Kendimizi kandirmayalim türk topluluğu çok küçük herkes birbirini tanıyor illegal birşey olduğunda wallet veya steemd den takip ediliyor. Delegasyonlar kötü kullanıldı ve emekleme ye mahkum bırakıldık. Artık ned ve büyük topluluklar delegasyon vermemek konusunda çok haklı ve ısrarcı. Kesfedilmekse zaten zor. Ama ilk 6 ay 30 lira kadar kazanacaksınız gibi birşey düşünmüyorum. Ayrıca bu kurlar Steem ve sbd için gerçek kurlar değil. Şuan en iyi yatırım yapılma zamanı ilerleyen zamanda $9 altına düşeceğini hiç sanmıyorum. Bende yükselmesini bekliyorum. Yüklü bir borcum var. Delegasyon alındığında (çok zor ),sndbox adsactly gibi topluluklarda öne çıkıldığında ve utopian dlive dmania gibi fırsatları ilk yakaladığımizda para kazanma imkanı oluyor. Bunu para kazanmak için yapanlara söylüyorum. Yatırım yapmaya elbette gerek var fakat doğru zamanda doğru yerde doğru projede doğru işler yaparak çok daha büyüyebilirsiniz.

Mentionı görünce dedim acaba "Tutunamayanlar" kısmında mı geçiyor adım :D İşin aslı bana da en çok oy verenleri sıralasam seninkinden farklı bir sonuç çıkmaz. O "para para para" ya da "follow follow follow" diye gezenler kısa zamanda elenecek zaten.

Yatırım yapma kısmına katılıyorum. Benim de öyle bir fikrim vardı ama vazgeçtim. Bilmiyorum belki düşünürüm gene ama onun da kazanç anlamında katkısı olacağına inanmıyorum. Türk parasıyla yapılan yatırımdan ne olacak. Yatırım yapma fikrin olmayınca para kazanma derdin de olmuyor, o kısmı güzel ben kendi adıma o yüzde vazgeçtim. Para yatırsam kazanayım isterdim çünkü. Şimdi keyfime bakıyorum, dünya umurumda değil. Sevdiğim yazılara bakıyorum, okuyorum, oyluyorum. Sevmediklerimi de es geçiyorum. Canım istediğinde platforma girip canım istemediğinde girmiyorum. Bu özgürlük güzel, sevdim :)

Fan base ve curation trail olayına gelince onunla ilgili bir takım fikirlerim ar ama yarınki yazım bunun üzerine ve şimdi ufak ufak onu yazıyorum. O kısmı yarın kendimce anlatayım, burada gereksiz kafa şişirmeyeyim. Okunmuyor çoğunlukla malum.

Ayrıca teşekkür ederim ;)

Yazıyı mutlaka bekliyorum, yine şevkle okuyacağız muhtemelen :) yatırım işine ben de gireceğim ama 1 dolara düşmesini bekliyorum yeniden :)

Yazıyı okuyunca buraya yorum yapasım kaçtı. Gaza gelip "yorum yazmam lazım" der gibi hissettim ama o nasıl bir yazı dostum. İçerikten ziyade nasıl bir flow kullanmışsan, normalin iki katı falan hızda okudum. Yazı kaçıyormuş gibi hissettim :)

Seni dinliyorum, yazılarını okuyorum ve oyluyorum.
Umarım bir sene sonra aynı yorumu yeniden yapma şansım olur.
Yolun açık olsun @captainsailor 👍

Ucash tarzı güzel bir airdrop çıksa karşımıza ve bunu değerlendirsek, Ucash üzerinden hesap yapalım. 325 coin x 500 kişi= 162.500 coin. 0.22$ (gördüğü en yüksek değer) x 162.500 = 35.750$. 35750 / 1,78 = 20084 Steem = 2,63$'lık oy. Hiç yoktan bir hamsimiz olurdu. İnşallah güzel bir airdrop'a denk geliriz.

o zaman küçük bi destekde benden olsun @captainsailor

Rainbow SİX atmak lazım beraber teşekkür için, ama büyük İ ile :D Ben de indirsem mi şimdi bilemedim baya oldu oynamayalı.

Boşver abi rainbowu gel cs:go fortnite lol oynayak :D

Eyvallah kaptan eline diline sağlık. Dogru tespit. Bu arada sağlam yazmışsın.

You got a 11.10% upvote from @redlambo courtesy of @captainsailor! Make sure to use tag #redlambo to be considered for the curation post!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55