Steemit Acı Gerçekler 6 | Neden Steemit'i Bırakmalısınız.

in #tr6 years ago

Her zaman doğruyu söyle, ama her zaman her doğruyu değil.
Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî

woman-1733891_1280.jpgimage source

Steemit Acı Gerçekler 6 |Neden Steemit'i Bırakmalısınız.

Size daha önce parası olanların daha da çok para kazandığını anlatmıştım. Bu söylerken hiç de utanmıyorum.
Tekrar tekrar söyleyebilirim. Bu, steemitin gerçeğidir.Eğer steemitte paranız çoksa, daha çok para kazanırsınız.
Balina hesaplar orkalardan daha çok para kazanır.
Orka hesaplar yunuslardan daha çok para kazanır... Yunuslar minnowları yerler.
Minnowlar planktonları görmezden bile gelebilirler...
Planktonlar da gelmiş hani bana hani bana demiş.

Tüm zamanını burada harcayanlara üzülüyorum...

Vallahi ne zaman discorda girsem, ne zaman ana sayfayı tıklasam veya #tr etiketine baksam aynı kişlerin gönderilerini görüyorum. Arkadaşlar. Yazık günah. Burada bu kadar zaman harcamayın.
Buradan hiç bir zaman düşündüğünüz geliri elde edemeyeceksiniz. Eğer cüzdanınızda 1.000+ steem power'ınız yoksa zaten 13 haftaya bölen bir sistemle doğru düzgün kazanamayacaksınız bile.

Trending'deki patates gönderiler yazısını yazdığımda kendimle gurur duymuştum. oooo bak herkes benimle aynı fikirdeyimiş insanlar da bundan şikayetçiymiş!!! yaşasın laannnn!!! diye düşünmüştüm. Yorumlara baka baka uyuyordum geceleri. 2 gece falan öyle uyudum.
Acaba yeni yorum gelcek mi, acep!

Sonra steemitin benim için sağlıklı olmadığını anlamak uzun sürmedi. Steemit hakkında okumaya ve araştırmaya devam ettikçe, buranın kokuşmaya çok müsait bir platform olduğunu iyice anladım.

Cirle jerk dediğimiz kankisine oy vermeler, trending sayfasına çıkmak için botları kullanmalar... Millet power'up yapsın diye öneri verip kendisi sürekli power down yapmalar... Oğlum burası herkesin yapılan her şeyi görebildiği bir yer farkındasınız değil mi?

Cirle Jerk

DP09oJXW4AAiOo2.jpg

Adamların ingilizce tanımı şu;
When a group of males sit in a circle, jerking each other off.
When a bunch of blowhards - usually politicians - get together for a debate but usually end up agreeing with each other's viewpoints to the point of redundancy, stroking each other's egos as if they were extensions of their genitals (ergo, the mastubatory insinuation). Basically, it's what happens when the choir preaches to itself.
source

İngilizcesi olmayanlar için ben çevireyim.

Yani diyor ki, bir grup insan bir araya gelip sadece kendi içlerinde hoşluklar yaparlar ise... birbirlerinin görüşlerine oy verirler, çıklarları için abuk subuk şekilde birbirlerini destekler ve birbirlerinin egolarını okşamak için uğraşırlar ise... buna circle jerk denir demek.

Steemitte nasıl oluyor bu olay?

Ahmet ''Kanka sen bana oy veriyorsun gördüğüm kadarıyla. Ben de sana oy vereceğim artık.''
Mehmet ''Tamamdır kanka başkasına gitmesin oy gücün birbirimize oy verelim.''
Ahmet ''Ama sadece birbirimize oy verirsek millet anlar bunu.?''
Mehmet ''O zaman 2 kişi daha bulalım 4ümüz birbirimize oy verelim.''
Ahmet ''Olur kanka arada bir başkalarına da oy veririz millet anlamasın diye.''
Mehmet ''Tamam kanka Steem power da kasalım bir yandan. Daha çok kazanalım.''
Ahmet ''Tamam kanka.''

Dolayısıyla oy gücü yüksek hesaplar bunu yapmaya başladıkça sana bana sokaktaki taşları toplamak kalıyor. Bu sırada zengin çocukları babalarının aldığı akülü arabalar ile oynuyorlar... Çok eminim, bu insanların içinde güzel yazılara oy verme isteği olanlar da var ama, şimdi ona oy verirsem en büyük abimiz ne der? diye vermiyorlar. Bir kısmı üretilen yazılara hiç bakmıyor bile. Bundan eminim.


rich-2516124_640.png
image source

Bitiyor mu acaba.

Bundan 1-2 ay öncesinde platforma insanları çekmek daha kolaydı. Şimdi kime göstersem, kanka baksana ana sayfadakiler hep zengin diyorlar. Haklı adamlar. Kendi kendine oy verenleri gördükçe kaliteli yazı yazabilen bloggerler buradan para kazanmak yerine google adsense ile para kazanmak istiyorlar.

Geçen gün size Metin'den bahsetmiştim. Kendisi çok sağlam bir blog yazarıdır. Steemite gel dedim, incelemeye başladı. Bugün konuştum, bana söylediği şey şu oldu;
Kanka oradaki insanlar yazılarının görülmesi için para yatırmışlar benim o kadar yatırmam imkansız.
Dedim ki yatırma o zaman sen yaz insanlar seni keşfetsin.. Güldü bana.
Adam burada bile değil, buranın nasıl çalıştığını senden benden daha önce anlamış...

Steemitteki upvote sistemi ile para kazanma olayı tamamen bitmiş durumda. İyi içerik diye bir şey yok artık. Bir iki tane @trliste gibi @jumbot gibi hesaplar gerçekten okuma yapıyorlar vesaire. Ona göre oy veriyorlar. Yabancılarda da bir iki tane var yine böyle hesaplar. Onun dışında herkes botçu olmuş.

Geçen gün botun bir tanesine 10 SBD gönderdim, dönüşünde 45 dolarlık oy gelecek. Diyorum ki kesin tr etiketinde trendinge çıkarım...
Yok abicim...
Bırak trendingi, benden sonra gelen zenginlerden biri botun zamanı bitmeden 40 SBD yollamış... Bottan bana gelen oy oldu mu sana 13 $ ...
Şimdi o adam 3 tane farklı bota 30-40 SBD yollayabilecek birisi.
Ben fakirim.


man-1351317_640.png
image source

Mükemmel yaz abiiii

Abi harika yazıyorsun mükemmelsin yaşasın yuppiii!!! Yahu istediğin kadar mükemmel yaz. Benim 500 kelimenin altında blog yazdığım görülmemiştir. Ama bu olay değil, bunun yerine dandirik bir yarışmaya katılıp 3-5 dolar oy alanlar gibi mi olalım?
Vallaha öyle olacağım artık.
Gidip gavur yarışmalarını bulup komple onlara yazılar yazacağım...

Artık steemitin nasıl çalıştığını biliyorum. Burada çok uzun süre kalmayı düşündüğüm için de gidip tüm SBD'lerimi SP ye çevirdiğimi görmüşsünüzdür. Oy gücüm çok arttı bu arada 0.000$ dan 0.001 dolar oldu.

Geçen gün söylediğim şeyi tekrar ediyorum buradan düzenli bir gelir elde etmeyi düşünmenizi istemem. Eğer bunu yapabilecekseniz sizlere helal olsun diyorum. Ben şahsen yeni bir seriye başladım. Artık sizlerin profillerine bakıyorum. Podcast şeklinde ses kaydedip atıyorum.

Böylece yeni insanlarla tanışmış oluyorum, güzel yazılar vesaire. Sizlere de podcast dinleme alışkanlığı kazandırmak istiyorum. DSound'dan henüz hiç oy almadım. 20+ den fazla kayıt paylaştım ama tanıdık yok işte ne yaparsın... Belki de podcastlere oy vermiyorlardır. 1 dakikalık mixlere oy veriyorlardır :) ...

Yemişim parasını.

İlk yazıyı yazınca dedim ki aman Allahım bakar mısın yorumlara! EMİNİM HERKES RESTEEM YAPMIŞTIR!
Ama yok.
Niye abi?
Yok çünkü resteem yapınca etinden et koparıyorlar ya o yüzden.
Geçen gün bir resteem yaptım sorma, sağ bacağımdan sapladılar...
Beğendiğin bir yazı var. Neden resteem yapmazsın ki be hacı? Hem yorum yapmışsın hem beğenmişsin hem discorddan tebrik etmişsin hem şöyle böyle neredeyse bağış yapacaksın falan gelip bana bir çay ısmarlayacaksın yani. Neyse bu konudan dersimi alıp profilimi resteem'e kapatıyorum. Bu yüzden bundan sonra yarışmalara falan da katılamayacağım. Ama kendi istediğim şeyi yapmış olacağım.


wear-3080558_640.jpg
image source

Para para para

Dedim ya yemişim parasını diye. Söylemek istediğim şey şu;
Ben steemitteki Türklerin kültür ve düşünce seviyesinin ortalama bir Türk insanından biraz daha yüksek olduğuna inanıyorum. Bunun için yazdığım şeylerin, yaptığım işlerin daha çok kişiye ulaşmasını istiyorum.

Benim olayım bu aslında. Podcast işini de çok seviyorum. Konuşmak hoşuma gidiyor. Yazılarımda da konuşma dili var zaten fark etmişsinizdir...

Burda panda yok whale 'ler var.

Steemitte drama dediğimiz yani tiyatro hiç eksik olmuyor maşallah. O ona ne dedi bu buna ne dedi şu şunun neyini beğendi bu bunu mu yorum yapmış o witness mı olmuş ne kadar kazanmış!
O müzik mi yapmış ne kadar kazanmmış?
O caps/meme dmania mı paylaşmış ne kadar kazanmış?
Yayın mı açmış ne kadar kazanmış?

Abi biliyor musun adam yayın açmış 20 dolar bağış gelmişşşşş

Yahu BİRADER. Sanana be abicim. Sen sadece benim yazdığım şeyleri bil yeter. Olaylar böyle işliyor. Bilmen gereken şey bu kadar aslında. Daha sürekli anlatmaya devam edeceğim yeter ki okuyan kişilerin olduğunu bileyim.

Steemiti bırakın.

Blog yazmaktan zevk almıyorsanız.
Buradan deliler gibi para kazanmak ve işinizi bırakıp steemitle uğraşmak istiyorsanız.
Cüzdanınızda 15 Steem Power çok uzun süredir duruyorsa ve kimseyi oylamıyorsanız
Yarışmalara katılıp bir şeyler yazıp çizmek yerine sürekli dimanya paylaşıyorsanız...
Discorda gelip insanlarla hiç sohbet etmiyorsanız ama pat diye kendi gönderinizi atıp kaçıyorsanız.
Yalnızca kendinize oy veriyorsanız!
Kimseye yorum yapmıyorsanız!
Bana oy vermiyorsanız...

Steemiti bırakın arkadaşlar... Burası uğraş isteyen bir yer. Hoşça kalın.

Steemit Acı Gerçekler Serisinin Şimdiye Kadar Olan Yazıları
1.Steemit Acı Gerçekler 1 | TR - Trending ve Patates Gönderiler
2.Steemit Acı Gerçekler 2 | Asla Kazanamayacaksınız.
3.Steemit Acı Gerçekler 3 | Kaybeden Olma Turabi Ol
4.Steemit Acı Gerçekler 4 | Kimsenin Söylemediği Para Kazanma Blogları
5.Steemit Acı Gerçekler 5 | Seni Beni Neden Takmıyorlar?

Sort:  

İçeriğinizden ötürü teşekkür ederim. Oylandınız ve 24 Saat içerisindeki 5 kaliteli içerik konusunda yer aldınız. https://steemit.com/busy/@darkreaper90/24-saat-icinde-tr-tagi-altinda-ueretilmis-5-kaliteli-icerik-3

Bahsettiğin maddelerden bir tanesini bile yapmadığım için mutlu oldum aslında. Burada durmamın en büyük nedeni keyif almam. Bir kazanç beklentim yok, zaten büyük yatırımlar yapılmadıkça kazanmak çok zor. Çoğu kişi bu serinin ilk bölümünden beri birçok kez hayal kırıklığına uğramıştır, eminim. Fakat gerçekler acıdır ve aslında yazılarını okuyan herkese yapılabilecek en büyük iyiliği yapıyorsun. Onlara bu platformdaki gerçekleri sunuyorsun.

DSound ve seslendirme deyince aklıma gelen ilk isim sensin, DSound'ın neden sana oy atmadığını anlamadım. Kaliteli şeyler üretmeni istemiyorlar sanırım... 🤔

muhtemelen dsound ta turk bır moderator yoktur-- ne dedıgını anlamadıgı ıcın kımse oy atmıyor..
dıger yandan turkce muzık yapan bırısı oy alıyorsa -- o da muhtemelen muzıkten oy alıyordur, sözlerinden dolayı değil :))

kaptan--herşeyi senden öğrenecem.. para da kazanacam..ama sana tek sbd bile vermiyecem :))


Tebrikler içeriğiniz coogger projesi tarafından seçilmiştir.


  • Bizimle discord üzerinden iletişime geçebilir ve cooggerup botunun yararlı özelliklerini burada kullanabilirsiniz.

  • Bir dahaki sefere sizi daha hızlı bulabilmemiz için coogger etiketini kullanabilirsiniz.


Bravo çok güzel olmuş kaptan, yerden göğe kadar haklısın.

Şuraya bir imza atayım. Steemit gerçekleri... Ben yazsam -ki hiç bu kadar uzun yazmadım- aynı şekilde yazardım. Teşekkürler.

Para kazanmak için acelem yok kaptan sabırlıyımdır seneler de sürse bu platforma whale olmaya geldim :))) mücadele benim adım.

kaptan, bu serinin diğer yazılarını da okumuştum ama nedense aralarından en çok bunu sevdim. yazdığın en iyi yazılardan biri olmuş. steemit dünyasını, bizim topluluğu da içine katarak gayet güzel anlatmışsın. ahmet'le mehmet arasındaki diyalog da steemit'in özeti bu arada.

yalnız şu botların minimum teklifleri kadar max. teklif edilecek sınırı da olmalı. herkes kendi gücünün skalasındaki bota yönelmeli. yoksa senin başına geldiği gibi haksızlıklar/zararlar ortaya çıkıyor. şerefsiz dsound da kendine gelsin lütfen :D

Okurken tam şunu söylerim diyorum biraz aşağıda cevap buluyorum :) tamam şartlarınıza göre devam edebilirim. Ediyorum o zaman :) Ayrıca burada birkaç kişiyle tanıştım ve değerinin önemi olmaksızın beğendikleri içerikleri oyluyorlar. Benim için değerli:)

You got upvoted from @adriatik bot! Thank you to you for using our service. We really hope this will hope to promote your quality content!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66