Sort:  

Kaptan selamlar, asena profilinin paylaşımlarını flaglemeni doğru bulmuyorum. Sonuçta bu profil herhangi bir projeden multi hesapla oy almaya çalışmamış, fikirlerine katılırsın ya da katılmazsın ama kendi yazılarını yazıyor, ve kadın profili olarak ekstra oy alacak bir girişimi yok. Ha sırf kadın profili diye oy veren dangalaklar varsa bırak versinler. Açıkçası ben her yazdığına katılmasam da kendine has paylaşımlar yaptığı için devamlılığının olmasını arzu ediyorum.

Profilin sahibi nesat bey de olabilir ve gizli kalmak istemiş olabilir. Bana daha cok asena ile baska bir hesap aynı kişi tarafından yönetiliyor gibi geliyor. Bu kişi Nesat beyin kızı, yegeni vs.. olabilir. Bir hesabından kendince paylaşım yapıyor bu hesabından da nesat beyin yazılarını kendince harmanlayarak yayınlıyor olabilir. Nesat beyin yaşında birinin steemitten haberi olması ya da markdown vs.. çözüp paylaşımlar yapıyor olması biraz zor gözüktü gözüme ama kendinin de hesaptan haberi var tabii.

Dediğim gibi kim olduğu önemli değil, anonim bir hesap olarak paylaşımlar yapıyor ve kimseye zarar vermiyor.

Biliyorsun @doctorbishop da walter bishop değil :P (burdan doktora da sataşayım)

sen de beni flaglıyon zaten de. Ağzımı açmayayım şimdi :)

Kaptan bence tekrar düşün, doğru yapıyorum diyorsan diyecek bir şey yok. Ama para peşinde koşan biri değil buradaki insanların çoğundan daha faydalı işler yapıyor. Oturmuş bir şeyler anlatıyor. Başka kaygısı yok.

Flagliyorsam bir bildiğim vardır 😂😜 sevdiğim adamı hem flaglerim hem upvote veririm demiş atalarımız. 😝😝😝

Tahir özgen sen onu hangi gazelden okudun öyle. 😂

Steemhanlı Baki den Oy Oy isimli gazel 😜😜😜😂

Çok teşekkür ederim doktor çok sağolun
Üzüntüden ne yazacağımı da bilemiyorum

Yazdıklarınızı ağlayarak okudum tahirözgen.. çok çok çok teşekkür ederim iyi ki varsınız

rica ederim ben fikrimi ve görüşümü belirttim. lütfen yazmaya devam edin. Benim için mecrayı kötüye kullanacak bir hareket yapılmadıkça, kendi emeğinizle yazdıklarınız her ne fikri savunursa savunsun değerlidir.

Nasıl değerli bir katkı yaptığınızı ifade etmekte zorlanıyorum bana inanın. Size saygım bir kat daha arttı çok teşekkür ederim yürekten...
Yazmak içimden geliyor, sadece yazmak istiyorum ben...siz de upvotelarıızı benim için harcamayın, okuduğunuzu bilsem yeter..
Çok ama çok üzgünüm, böyle bir konunun öznesi olduğum için...

iyice maduru oynadınız açıklayın o halde bu nedir biz de öğrenelim doğrusunu herkesin içinde şüphe var bu böyle olmaz. Ben buraya yazıyorum da öğreniyorsunuz discord kanallarında herkes zaten fake olarak düşünüyordu aylardır.

Mağdur olacak madur değil...

İddiayı ispat iddia sahibine aittir bu bir,

Aylardır konuşulan bir konuya Bedelli yazımdan sonra bu denli tepki vermeniz dikkat çekici bu iki,

Sherlock Holmes olma yolunda gideyim derken seviyeyi düşürmek kabul edilebilir değil, bu üç,

İstediğinizi düşünmekte ve inanmakta serbestsiniz, yazdıklarımın içeriğine olumlu olumsuz katkınız olana kadar sizi dikkate almamayı düşünüyorum, bu dört,

Sağlıklı günler diliyorum, bu da beş

İspatı ortada şimdi kocaman adam olduğunu herkes biliyor.

Bedelliye denk geldi tamamen şans.

Sherlockçuluk oynamaya gerek yok her şey ortada benden önce bulanlar da olmuş zaten dc'den yazıldı. Çoktan bazı projelerde kara listeye alınmışsın.

Olumlu katkı derken? Powerlarımı fake birine oy vermek için mi harcayacğım... Ayrıca isteyen herkes istediğine flag da atabilir aç kuralları oku.
GG WP.

@cinelonga gardaş asena abimizi korumaya devam mı.

Bir doktora mı görünseniz? Bu ruh haliniz gerçekten üzüyor beni... Diğer taraftan bu sergilediğiniz yaklaşımın benzerlerini çok gördüm, yazdığım yazıya benzer tepkiler verenler kriptolar oluyor genellikle, ama bilemedim yine de bu ihtirasın sebebini...Sizin gibi bir araştırmacı değilim olamam olmak istemem...
Umarım herşey iyi olur sizin ve destekçileriniz açısından...İyileşmeniz dileklerimle..
Bir de bu kadar sevmediğiniz birini takipten de çıkabilirsiniz, mute etkinleştirebilirsiniz
Ben sizden hâlâ ümidimi kesmediğim için bir süre daha takipte kalmayı düşünüyorum..

Anonim olmak ile, SAHTE PROFİL AÇMAK arasında fark var.

Flag vermek için de şu kurala bakabilirsiniz.

What are the valid reasons for downvoting?
Users are allowed to downvote for any reason that they want. There are many users in the community who recommend only using the downvote on posts that are abusive. It is up to you if you want to follow this etiquette.

downvote hakkı steemitte herkese verilmiş buna itirazım yok ama bu durumda kullanmak bana doğru gelmiyor.anonim veya sahte profil ayrımını neye göre yapacaksın ki, emoji bir resim ve uydurulmuş bir isim ile hesap açarsın, cinsiyetini kimliğini belirtmek zorunda değilsin sonuçta. hesabı kimin kullandığına dair toplumda bir kişi karşılık gelmedikçe o hesap anonimdir bence.

Neyse kaptan ben fikrimi belirtim, tabiiki de herkes kendi kararını ve upvote downvote hakkını kendi belirlediği kıstaslara göre kullanabilir.

Bence gereksiz. Anonim de olabilirdi senin gibi. Yanlış bir şey yok. Asena veya değil ne önemi var? Yazdıklarını itibarsızlaştırmak olmuş bu

Bu yazınızın hukuki içeriği hakkında bilginiz olmadığını düşünüyorum, emin olmadığınız konularda bu rahatlığınız nereden kaynaklanıyor anlamak mümkün değil.
Sizi önce Allah'a sonra bu platformda yazan sorumluluk ve vicdan sahibi tüm insanlara havale ediyorum.

Gayet bilgilerim var steemitin kuralları hakkında da bilgim var.

Galiba sizin yok;

Am I required to verify my identity?
Verification is a process where users give evidence to show that they are the person that they claim to be. This is to reduce fraud and people impersonating known figures. If you would like to remain anonymous, that is perfectly fine. However if you claim to be someone specific, the community may expect that you verify you are who you say you are.

There are a number of ways to do this. The most common way to verify your identity is by posting a link to your Steemit profile on a website or social media account which you are already known for having such as Twitter, Facebook, LinkedIn, a blog, or photography site.

Many users also like to post a photo or a video which shows them holding up a sheet of paper with the current date and their Steem account name handwritten on it. This is a great way to add a personal touch to verifying.

What is @cheetah?
@cheetah is a bot developed by @anyx that scours Steemit for copy/pasted content. Cheetah will not downvote copied content, but it alerts other users to look into it further.

Abusive accounts (serial plagiarists or identity thieves, for example) will go on Cheetah’s blacklist. These users will get downvoted by @cheetah accounts when they post.

More information on the @cheetah bot can be found in this post: https://steemit.com/steemit/@cheetah/faq-about-cheetah

Umarım bana yaşattığınız üzüntüyü siz yaşamazsınız. İstediğiniz gibi devam edin, kendinizce doğru olanı yapın..
Size söyleyecek sözüm yok artık

Üzüntü mü. Şaka mı. Başka birisi gibi davranmak steemitte suç. Maduru oynamakla olmaz bu iş. Aylardır arkanızdan fake deniyor zaten bunu yeni öğreniyorsanız bu sizin hatanız. İnsanlar aptal değiller bunları görüyorlar ve araştırıyorlar. Doğrusunu söyleyin de bilelim o zaman.

asenakorkut organik bir kullanıcı, paylaşımlarının içeriği dolu ve başkalarının yazdıklarını gerçekten okuyor, yorumluyor.

Cinsiyeti, yaşı, adı, sanı, ırkı, dili, kolu, bacağı bence konu ile alakalı değil. Gece birlikte uyumuyoruz ki, sadece yazdıklarını okuyoruz :)

Selamlar.

elinde yeterli bilgi, belge olmadan böyle suçlaman hiç olmadı... burada sergilediklerin delil olamaz... kimse sana da erkek, ya da kadın olduğunu ispat etmek zorunda değil... sana https://steemit.com/tr/@asenakorkut/ey-ahali gönderisinde gereken cevabı verdi... konuyu uzatmanın anlamı yok

Seni de bir check edelim madem öyle.

Çok teşekkür ederim, desteğiniz yardımınız çok kıymetli, yürekten teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, güç kattınız sağolun.

rica ederim... lütfen paylaşımlarınıza devam edin...

Tekrar teşekkür ediyorum; sağolun var olun🙏🏻

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88