Sort:  

Ben bu az kişi olmayı iyi buluyorum şuan denizde bile kayboluyoruz okyanusta hiç bulunmayabilirdik ben az kişi olup güçlü olunması taraftariyim eşi dostu topladım ama yinede böyle düşünüyorum

Az da olsak çokta olsak bir türlü güçlenemiyoruz. Hala birlikte hareket etme yeteneğini kazanamadık. Bir çok fikir, bir çok proje var ama gücümüz olmadığı için hayata geçiremiyoruz. Örnek; kuşadası elindeki gücü çok iyi kullanıyor, bazı insanların oy alabileceği tek kapı. Onların projeleri sayesinde yazı sayısı, oy miktarı, #tr içindeki ödül miktarı artıyor. Güçlü hesapların projeler üretip yazarları teşvik etmesi gerekiyor, maddi manevi 👍

Bencil ve sadece kendini düşünen insanlardan kaynaklanıyor suanki durum önceden de monomyth nin başını çektiği bir bencillik vardı o yüzden geri alındı aynı zamanda bazı illegal işler yapıldı şuan güçlü olan hesaplar farklı yollardan elde etti gücünü (söz meclisten dışarı) o yüzden bize delagasyon vermiyorlar

Şuanda çok güvendiğim 2 şey hede.io projesi ve Damla'nın zekasi

:)) Hadi bakalım, inşallah ikisi de bizi başarıya götürür. 👍

Aslında #tr etiketi kullanmayan TR hesaplarından birkaç tanesi daha, özellikle büyük olanlardan 1-2 tanesi daha bu etiketi kullanmış olsa ya da 20 hesap daha elindeki SBD ler ile boş duracağına bot kullanmaya başlasa şu anda çoooooookkkkk rahat 3. sıradaydık. ;)

Genel olarak her hesabı incelemeye çalışıyorum, çoğunda aynı sorunlar var. Neden bilmiyorum, zarar edeceklerini ya da kendilerine zararının dokunacaklarını mı düşünüyorlar bilemedim.

Ben de yavaş yavaş çekiliyorum bu yüzden.

Seni çok iyi anlıyorum çünkü yakından takip ettim tüm yaptıklarını. Çok emek verdin, çok uğraştın hala da uğraşıyorsun ama burada belirli bir kültür oluşturmadan topluluk dağınık hareket edecektir. Yeni katılan birisi sadece Steemit veya Discord kurallarını okuyup hareket etmektense, Türk topluluğunun kültürü ile hareket etmeyi öğrenmesi gerekir. Biz daha böyle bir kültür oluşturamadık.

Yine Koreliler örneğini vereceğim, adamlar katılır katılmaz hangi etiketleri kullanması gerektiğini hemen öğreniyor, mecbur yorum yapıyorlar çünkü kendilerine de bir çok yorum geliyor, yatırım yapıyorlar çünkü biliyorlar ki birlikten kuvvet doğar. Bizde bilinçli kullanıcı sayısı çok az. Amacı gelir elde etmek olanlar, bir iki ay sonra bırakıyor zaten uğraşamıyor. Platformda kalıcı olmak isteyenler, güçleri olmadığı için çaresizlik içindeler.

Bizde olmaz hocam o iş, son kararım bu. Belirli bir grup uyar bir şeylere başka da uyan olmaz. Para varsa belki gelen olur ama o da hayal baştaki olmayınca. Kısır döngü yani.

Bir iki sene beklememiz gerekiyor bence. Bu süre zarfında ayakta durup, belirli bir duruşa sahip olmalıyız. Başarıya giden yol sabırdan geçer ve biz daha yolun çok başındayız :)

İnanmak istiyorum :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68611.07
ETH 3913.05
USDT 1.00
SBD 3.61