Uçmak İstemiyorum Artık - Kendi Kalemimden

in #tr6 years ago (edited)

images (3).jpeg Kaynak

Yeter !
Uçmak istemiyorum !
Zaten bıktım artık.
Yerden dumanlar yükseliyor sürekli
Yanıyor dünya belli.
Koca koca borulardan çıkıyor duman
Yanardağ değil o kesin.
Hiç alışkın değilim bu dumanın isine kokusuna
Yanan ne ki acep ?
Eskiden bembeyaz olan kanatlarımı tanıyamaz oldum.
Benim değiller sanki
Bu duman kanatlarımı lekeliyor.
Uçmak istemiyorum artık.
Eski huzuru da kalmadı zaten göğün.
Eskiden gruplar halinde gezerdik şimdi herkes yeni yerler bulma umuduyla göç etti.
Kimisi de her yıl kullandığı yolu kaybetti.
Bu kadar harlı yanan ne ki ?
Anlayamadım.
İnsanlar bişey yokmuş gibi davranıyor ama ben bir türlü alışamadım.
Neden yakıyorlar ki dünyayı?
Göğün mavisine neden kara çalıyorlar?
Yakmayın dünyayı!
Kanadımızı kırmayın!


IMG_20171226_132209-01.jpeg
Şiir: H.İbrahim KÜÇÜK


Umarım zaman ayırdığınıza değecek bişeyler yapabilmişimdir. Saygılarımla

IMG_20180616_172230.JPG

Sort:  

Çevre kirliliğini konu edinen dikkat çekici bir şiir olmuş.
Şiirde de bahsedildiği gibi "dünya yanıyor"

Yakmayın dünyayı!
Kanadımızı kırmayın!

Yakmayalım dünyayı. Yorumunuz için tesekkürler.

yurdu gökyüzü olanlara bunu yapmamalıyız. Tebrikler beğeniye layık bir şiir.

Çok tesekkürler

Mesaj içeren bir şiir ve gerçekten çok başarılı. Tebrikler

Mesajimi iletebilmek beni mutlu etti. Tesekkürler

Kaleminize ve yüreğinize sağlık.

Teşekkürler

Güçlü ve her geçen gün daha da güçlenen kaleminize sağlık 👏👏

Çok teşekkür ederim 😃

Buralarda yeniyim ve ben de bir edebiyat tutkunuyum. Paylasiminizi gordum ve okudum. Cok hosuma gitti. Tek tek diger siirlerinizi de okudum paylastiginiz. Cok guzel, kaliteli ve anlasilir yazilar yaziyorsunuz. Kafa karistirici seylerden arindirilmis ve guzel yazilar. Tebrikler

Kardeşim kalemin etkisini gittikçe arttırıyor, yüreğine sağlık...
Müsaadenizle @memetcelik arkadaşımızı @edebiyat sayfamıza ve https://discord.gg/mmvz7t kanalımıza davet ediyorum kendisine edebiyat tadında paylaşımlar sunmak ve paylaşımlarını görmek için...
Ayrıca kendi sayfamda görmekten mutluluk duyarım...

Yorumunuz için tesekkürler hocam.
Estağfurullah hocam sizden önce ben görmüş olsam yorumu yazacağımız seyler aynı olurdu :)

Hoşgeldiniz ve guzel yorumunuz icin tesekkur ediyorum. @memetcelik

Congratulations @cashunter! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 16 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkür ediyorum ilginiz ve uğraşınız için

Congratulations @cashunter! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58