Merhaba Steemit

in #tr6 years ago (edited)

Herkese Selamlar,

Uzun bir bekleyişin ardından sonunda ben de aranıza katıldım. :)

İstanbul’da doğmuş, kendini hep bir şekilde hayatın koşuşturmacası içinde bulmuş bir kız çocuğuyum. Küçüklüğümüzden beri bizi mecbur tuttukları bu koşuşturmacadan uzaklaşmak, en sevdiğim eylemlerden biri olan yazma eylemini daha faydalı bir hale getirmek için geldim :)
İstatik,iktatistik yani doğrusu İstatistik bölümü mezunuyum. Eğitim ve öğrenim hayatımı okuduğum bölümü heceleyerek ve “Yani çıkınca ne olacaksın? Banka falan ?” sorularını cevaplayarak geçirdim. Güzel bir eğitim hayatı oldu. Keşke hep öğrenci olsak yaaa kervanınına yaklaşık 1.5 yıl önce katıldım. Şaka maka keşke hep öğrenci kalsaydık :)

tiyatro1.jpg

İş hayatıma 7 aylık bir banka stajıyla başladım. Zira asla bankacı olmayacağım sözümü yemem gerekiyordu. Çılgın “Happy Hour”larla, oooooo “Freeday Fridayyyy Yaaay” nidalarıyla, “Bir toplantı mı set etsek” cümlelerinin hunharca kullandığı plaza ortamına ben de dahil oldum. Genel olarak yerinde duramayan bir yapım olduğu için ortamın fıkır fıkır sürekli hareketli insanıydım. Bu tarz ortamlarda zor oluyor insanların alışması ama sağ olsunlar beni aralarına aldılar ve çok güzel insanlar kattım hayatıma.
Yaklaşık 8 aydır da profesyonel iş hayatıma kurumsal bir şirkette başladım. Kâh güldük kâh ağladık ama bu kadar kısa sürede aile gibi olduk. İşimi ve işteki ailemi gerçekten çok seviyorum. İyi ki varlar.

332cdf46-3s.jpg

Özel hayatımda da tiyatroyla ve müzikle çok yakınız. İnsanları anlama ve anlatma sanatı olan tiyatro benim en büyük hayallerimden biriydi ve şu an küçükte olsa çok güzel bir oluşumun içindeyim. Müzikte ise yan flüt ve gitar çalıyor, ruhumu dinlendiriyorum. Çocukluk hayalim olan, beni bir peri gibi hissettiren yan flüt ise beni klasik döneme götüren, eski zamanla bugün arasındaki kaçış noktam :) Eee gitarı tahmin edersiniz lise yıllarımın bana en güzel hediyesii.

şarap-üzümü.jpg

Kullanıcı adım olan “Chardonnay” ise benim şaraba bir büyü ile bağlılığımdan gelir. Şarap, benim güzel yoldaşlarımdan biridir, bana kendini ilk tanıttığı zaman ne o beni sevmişti ne de ben onu sevmiştim. Ama o asil grupla tanıştığım zaman birbirimizin vazgeçilmezi haline geldik. O asil grup ne mi? Tabii ki asil grup üzümlerinin baş tacı olan CHARDONNAY’dir, sonrasında ise beyaz üzüm olarak devam edersek; sauvignon blanc, riesling, chenin blanc, kırmızı üzümlerin majesteleri ise, cabernet sauvignon, shiraz, ve merlottur.
Yeni keşiflere çıkmak, doğada kaybolmak, saatlerce çılgın gibi spor yapmak, çimenleri koklamak, ağaçlara sarılmak, çiçekleri öpmek, onlarla konuşmaksa benim saklı yönlerim :)

Aranıza katıldığım için çok mutluyum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Hoşçakalın !

görsel kaynak 1
görsel kaynak 2
görsel kaynak 3

Sort:  

tr-join kapsamında eksiklikler bulunmaktadır. Düzelttikten sonra discord destek ekibimiz ile iletişime geçiniz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

Hoşgeldin 🤗

Hoşbuldumm 😊

Teşekkür ederim düzelttim.

Aramıza hoşgeldiniz :) . İlgilenildi.

Hoşbuldum, steemite katıldığım için mutluyum.

I am so happy that you are here, chardonnay! I wish you a very happy journey here in this wonderful community :) Have fun!

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsU

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.

Merhabalar. Teşekkür ederim, aranıza katıldığım için çok mutluyum 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by chardonnay from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Aramıza hoşgeldiniz, ne güzel ifade etmişsiniz duygu ve düşüncelerinizi, biz de sizi aramızda görmekten mutluluk duyduk, güzel yazılarınızı bekliyorum. Buranın tılsımı bol uorumdan geçer, zamanla yorumun ne kadar etkili olduğunu göreceksiniz başarılar dilerim 😊

Hoşbuldumm. Çok teşekkür ediyorum. Güzel yazılarda güzel yorumlarda buluşmak dileğiyle 😊

GIF-180525_123318.gif

Welcome To Steemit @chardonnay
I Am Very To See You.

I Upvote You And Resteem Your Post.

For Daily Upvote Join The Discord Channel:- https://discord.gg/DkmF7wn

Hoşgeldiniz bol bol keyifli yazılar dilerim

Merhabalar. Hoşbulduk. Çok teşekkür ederim güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle :)

Hoş geldiniz ailemize :)

Merhabalar. Hoşbuldumm çok teşekkür ederim çok mutluyum burada olduğum için 😊

Great article! I learned a lot of cognitive. You are interesting to describe everything, I hope to have a friendship with you to get more information.

Thank you for your interest. 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55