Evde Film Maratonu #1: Star Wars’un Yeni Filmini İzlemeden Önce...

in #tr6 years ago (edited)

Star Wars’un 8. bölümü olan The Last Jedi filmi bugün gösterime girdi! 2015 tarihinde de yeni versiyonların ilkinin yayınlandığı Star Wars’u izlemeyenlerin dahi bu filmleri anlayabileceği söyleniyordu, ama bence evde bir Star Wars maratonu yapmanın tam zamanı!

Star-Wars-VIII.jpg

source

İzlememiş olanlar için söylüyorum; hep Star Wars esprileri dinlediniz, tüm favori dizilerinizde onun muhabbetlerine rastladınız, sosyal medyada çılgınlar gibi dönen sohbetlerin dışında kaldınız...

how-i-met-your-mother-reaction-star-wars.jpg

source

Sizi anlıyorum, çünkü ben de izlemedim 😳 2015 senesinde vizyona giren yeni bölüme gitmiştim ve doğrudur, hakkında çok bir şey bilmeye gerek yok ama serinin tamamını izleyenler için eminim filmin tadı çok başkadır. Durum böyle olunca ben de serinin tüm filmlerini burada sizin için sıralama gerekliliği duydum ve benim gibi hafta sonu evinde Star Wars bölümlerini izleyecek olanlar için de belki faydası dokunur diye düşündüm.

Bu sıralamaya bir bilgiyle başlayacağım; serinin ilk bölümü çekilirken senaristin aklında olan düşünce, baş karakterin kadın olmasıymış fakat o dönemler filmin tutmama ihtimalinden çekinilerek karakteri erkeğe çevirmişler. Şimdiki seride ise baş karakterimiz ilk düşünüldüğü gibi kadın olarak karşımıza çıkıyor. Bence bu güzel bir detay olmuş 👍🏻

Star-Wars-Universe.jpg

source

Neyse, haydi bir sonraki yazacağım yazımda filmlerin listesine başlayalım! Aslında bu listeyi bir başka yazıya bırakma sebebim biraz fazla konuşmuş olmam. Haliyle uzun bir liste ve tek bir postta yayınlanması daha iyi olabilir✨

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70013.82
ETH 3766.83
USDT 1.00
SBD 3.80