10 dakikada fırında tavuk patates tarifi 🐔🥔

in #tr6 years ago

Herkese merhaba 👋

'Bugün ne pişirsem?' diye düşündüm ve en partiğinden 10 dakikada fırında tavuk patates tarifi yapmaya karar verdim.

Çok sevgili tavuksever arkadaşlar için hemen paylaşıyorum tarifini.

DSC_0528~2.JPG

Malzemeler:
6-8 adet kemikli tavuk pirzola
3 adet orta boy patates
Bir yemek kaşığı salça
Bir diş sarımsak
İki yemek kaşığı zeytinyağı
Bir paket sıvı krema
Kekik
Toz biber
Pul biber
Karabiber
Tuz

Boş bir kaba sarımsağı rendeleyip, salçayı, zeytinyağını, tuzu ve baharatları koyup karıştırdım.
Tavukları yıkayıp kaba aldım.
Üzerine sıvı kremayı ilave ederek iyice karıştırdım.
1 saat kadar dinlendirmek üzere buzdolabına koydum.
1 saat sonra tavukları çıkarıp fırın poşetine yerleştirdim. Torbayı bağladıktan sonra üzerine kürdan ile delikler açtım.
Patatesleri iri doğrayıp tavukları aldığım kaba koydum. Kalan sos ile iyice karıştırdım.
Patatesleri de ayrı bir fırın poşetine yerleştirerek poşeti bağladım, üzerini kürdan ile deldim.
Tavukları ve patatesleri 180' fırında 45 dakika pişirdikten sonra poşetlerin üzerini açarak üzeri kızarana kadar fırında beklettim.
Pilav ile servis ettim.

Afiyet olsun ...

Sort:  

Ellerinize sağlık :) bugün bizim menüde de tavuk vardı bende yarın atıcam inşaAllah

Çok teşekkür ederim Sizin de ellerinize sağlık yarın da sizin tarifi not alır bir gün deneriz 😊

En sevdigimden 👌ellerinize sağlık leziz görünüyor ☺

Çok teşekkür ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65941.77
ETH 3015.51
USDT 1.00
SBD 3.75