Bu gece uzun olacak!

in #tr6 years ago

Herkese merhaba 👋

Bugün malumunuz 21 Aralık Perşembe. Yani en uzun gecenin yaşanacağı 'Kış ekinoksu'. Uzun kış gecelerinin başlangıcı. Küçücük bir hatırlatma olsun diye not düşüyorum steemite.

Havaların erkenden karardığı, sabahların olmak bilmediği kış gecelerinin benim aklıma ilk getirdikleri sıcacık salep, enfes boza ve tabi patlamış mısır. Bir de örgü meselesi var ki bayılırım yapmaya böyle sıcacık bir evde muhabbet eşliğinde... Off hani bu yeni nesil kitap resmi yanında çay-kahve paylaşımları var ya 'huzur' başlığıyla heh onlara fark atar bu gecelerin tadı.

Ben küçükken hatırlıyorum komşulara giderdik akşam oturmasına. Çay, patlamış mısır, çekirdek ve meyve ne güzel giderdi sohbet eşliğinde...

Bir de kış gecelerinin vazgeçilmezi bozacılar gezerdi sokaklarda 'Bozaa bozaaaa' diye bağırarak. Ah kardeşim ne korkardı o sesten 😂

Bütün bu tatlı anılara rağmen kış geceleri değince benim favorim ise salep. Sıcacık dumanı üstüne ve tarçın eşliğinde... Kendi anlatımımdan canım çekti 😁 Ben şimdi gidip salep yapıcam e ne de olsa kış geceleri başladı bugün itibariyle. Hayırlı olsun cem-i cümlemize 🎉🎊🎇

Sahi sizin favoriniz ne ola bu soğuk kış akşamlarında?

Mevsim kış, geceler serin, duygular sımsıcak olsun.
Kalın sağlıcakla 🙋

Screenshot_20171221-193802~2.png

Sort:  

güzel bir paylaşım olmuş takibe aldım sende alırsan sevinirim :)

Teşekkür ederim 😊

Evet yaa büyüdükçe sanırım en çok özlediğim şeylerden biri o komşu oturmaları o sıcak ortamlar.. Paylaşım için teşekkürler, güzel bi yazı olmuş :)

Çok teşekkür ederim 😊

benim en baş favorim yaz kış farketmez 'çay' :) fakat salebin yeri çok ayrıdır,içimizi ısıtan yumuşacık bir lezzet :) afiyet olsun:))

Sağol canım benim 😘

Congratulations @coffeemania! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66439.14
ETH 3005.38
USDT 1.00
SBD 3.68