Gelişimi kutlayalım mı? 😂🎊🎉🎈🎆🎇

in #tr6 years ago

Merhabalar steemitterlar 🙋

Ben geldim 😊 Coffeemania ben. Kahve düşkünü bir okul öncesi öğretmeni. Bir eş, bir de minnak kız annesi 🙏
Araştırmayı seven, farklı ilgi alanları olan klasik türk kızı 💪 🇹🇷
Steemitteki ilk paylaşımlarım için çok akademik bir konu tercih etmiş olabilirim. Ancak 'herkes anladığı işi yapsın' prensibini dikkate alarak ve okul öncesi öğretmeni kimliğimi kullanarak çoluk çocuğa karışmış herkesin ya da eğitimcilerin okumayı tercih edebileceği bir dizi paylaşımlar serisi yazmaya karar verdim.

Bence bir bireyi şekillendirmek hayatta insana verilebilecek en büyük sorumluluk. Tabi bu sorunluluğun ve sonuçlarının farkındaysanız.

Okuduğum kitaplar edindiğim bilgi ve tecrübeler sonucu beni şaşırtan, ilgimi çeken ve faydalı olduğunu düşündüğüm çıkarımları kısa kısa sizinle paylaşmak istiyorum. Hatta aklımın ermediği kısımları sizlere danışmak, birlikte fikir paylaşımı yapmak niyetindeyim.

Kim bilir şu tenhalıktan kurtulur biraz kalbalıklaşırsak belki daha bi neşeli olur buralar...

Şimdi 'tanışma' paylaşımında sizlere veda ediyor 'sadet' postunda görüşmek üzere diyorum.

O  zaman parti başlasın...😂🎇🎆🎈🎉🎊

Screenshot_20171218-235608~2.png

Sort:  

O zaman aramıza hoşgeldin.

Merhaba hoşbuldum =)

welcome in the steem world

nice pic

Merhaba @coffeemania,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Merhaba topluluğunuza davet ettiğiniz için teşekkür ederim katılmak için sabırsızlanıyorum =)

You got a 50.00% upvote from @yourwhale courtesy of @kad!

Congratulations @coffeemania! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Vote
You got a First Reply
You made your First Vote

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

O zaman hoşgeldiniz aramıza :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65457.15
ETH 2939.01
USDT 1.00
SBD 3.68