Noel mi yeni yıl mı kutluyoruz?

in #tr6 years ago

Selam herkes 🙋

Çok klasik bir Türkiye polemiği ile karşınızdayım.

Müslüman yılbaşı kutlar mı?

Screenshot_20171224-214057~2.png

Kutlayıp kutlamaması 'Yılbaşı'ndan ne anladığına, bir de yabancı dediğimiz (ki ben olaya müslüman ya da müslüman olmayanlar olarak bakmıyorum ) kimselerin dini vecibeleri ile tarihlerini ne kadar bildiğine bağlı bence.

Ancak ben bu meselelere girmeyeceğim. Ben noel yani Hz İsa peygamberin doğum gününü kutlamıyorum. Ancak 2017'nin bitişini ve 2018'in gelişini Allah sizi inandırsın çatır çatır kutlayacağım 💃💃💃

2017 iyisiyle kötüsüyle demeyeceğim kötüsüyle, berbatlığıyla, kabuslarıyla hayırlısıyla bitiyor ohhh şükürler olsun. Onu bi güzel şenlikli göndereceğim. Her sene pek sakin yolcularım normalde. İyi ağırlayamadık bari güzel gönderelim.

2018'in gelişinden ise pek umutluyum onu da daha bir şenlikli karşılayacağım ki bana 2017'nin ettiklerini etmesin. Bir nebze 'Hoşgeldin senden umutluyum' babında.

Normalde yeni yılı da sakin karşılarım.Ama bu defa farklı tıpkı 2018'in çok farklı olacağı gibi inşallah... 🙏

Hepimiz için umduğumuzu bulduğumuz, sağlıklı, mutlu, huzurlu, birlik ve beraberlik içinde, güzelliklerle dolu bir sene ol 2018...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65229.52
ETH 2946.17
USDT 1.00
SBD 3.67