Pirinç patlağından kardanadam ☃️

in #tr6 years ago

Merhaba steemit ailesi 🙋

Bir kaç gün önce evimizin biricik prensesi, cancağızımızın 4. yaş gününü kutladık.
Okulda yaptığımız doğum günü kutlamasında kızımın arkadaşlarına dağıtabileceği bir hediye arıyordum. Karşıma bu sevimli kardanadamlar çıktı. Görünce bayıldımmm. Pirinç patlağı, siyah ve turuncu karton ile kolayca yapılabilen bir şey.
Sevgili kardeşim @psychomania ile başladık yapmaya. Biraz uğraştırdı ancak güzel oldular bence. Anasınıfı öğrencileri için hoş bir hediye.
DSC_0519~2.JPG

Sonuç olarak kızım çok mutlu oldu. Bende amacıma ulaşmış oldum. Sizlerle de paylaşmak istedim

Sizce nasıl olmuşlar?

Görüşmek üzere 🙋

Sort:  

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. Bir ay sonra da benim biricik prensesimin doğum günü var benim için de güzel bir fikir oldu.

Teşekkür ederim beğenmenize sevindim =)

Çok hoş görünüyorlar, ellerinize sağlık.

Teşekkür ederim =)

Değişik bi fikir, hoş olmuş :)

Çok sağolun

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68