DOĞAYA DOKUNMAK

in #tr6 years ago

BENIM ÇILGIN ARILARIM
![20170513_095531.jpg]
()
Dogaya dukunabilmek, yaratılışa dönebilmektir, tevazudur,arinmadir, sonradan kaybettimiz berrakligimizla biraz olsun başbaşa kalabilmektir, bazen de nietzche'nin üst insanina selam vermektir, hani var olamak algılamak ve algilanmaktı ya; belkide hissetmek ve hissettirebilmekti öz'e dokunuşu..
IMG-20170506-WA0003.jpeg
Varlığın , kendini bulduğun yerdir..♾

Sort:  

Ne güzel demişsin varlığın kendini buldugun yerdir
hani var olmak algılamak ve algilanmaktı ya; belkide hissetmek ve hissettirebilmekti öz'e dokunuşu.. öze dönmek özü hissetmek en derinden duyumsamak doğa içinde huzuru ve o güzelim arılara bile doğasını bile bile sevgiyle onlara sevgini hissettirip avuclarina korkmadan almak çünkü bilirsin sevgi varsa onlar ve doğanın herbir parçası bunu hisseder ve zarar vermez sana bu his bile dünyaya değer bence çok sanslisin çünkü huzur hissettiğin yerdesin ve bunları yüzümde tebessüm le yazıyorum şu an çünkü kendimi resimlere bakınca o tarifi imkansız atmosferde hissettim.. teşekkür ederim..

ben arılar yanıma yaklaştığında tedirgin oluyorum. tebrikler

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69321.61
ETH 3682.17
USDT 1.00
SBD 3.29