Cointürk ve sosyal mecra [Kripto Haberleri Projesi] [harun#9468]

in #tr6 years ago

Din1S_-XcAATyNp.jpg

Steemet'teki 4. ayım arkama dönüp bakacak olursam çok uzun bir süre değil. Bu süre içerisinde @kusadasi'nın türk kullanıcılarına yönelik yaptığı yardımlar ve projelerden ne kadar bahsetsek azdır dörtlük, caps, gobaba projelerinden bir çok türk kullanıcı yararlandı ve kendini geliştirdi. @kusadasi ve steemite arkadaşım aracılığıyla tanıştım elimden gelince bütün projelere katıldım.

Bitcoin ve diğer kripto paralarla ilgili haberleri güncel olarak takip etmek istiyorsanız @kusadasi sadece steem'de değil diğer bir çok sosyal mecrayı aktif olarak kullanmakta Discord, Twiter, Telegram, Instagram, Facebook hepsi olamasa bile bunlaradan birisini takip etmenizi şiddetle tavsiye ederimDin0ev9X4AAz7M1.jpg

Merhaba Arkadaşlar Facebook üzerinden En güncel Kripto Haberlerini Takip edebileceğiniz sayfayı beğenerek Kripto Gündeminden haberdar olabilirsiniz. Ben Kripto Haberlerinin paylaştığı haberleri yakından takip ettiğim için Kripto paralarda yükselme yaşanacağını düşünüyordum ve bu alana beni sıkıntıya sokmayacak şekilde yatırımlar yaptım geçtiğimiz kasım ayında. @kusadasi ekibinin gerçekleştirdiği bu proje kapsamında Facebook'taki 500 arkadaşımı yönlendirdim fakat içlerinden 20 arkadaşım gelebildi.

Sizlerde buradan ulaşabilirsiniz https://www.facebook.com/kriptohaberleri/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65852.33
ETH 2958.72
USDT 1.00
SBD 3.73