Gobaba Üyeliği ve KYC Onayı

in #tr6 years ago

DifufFnW0AAUCF8.jpg

Merhaba arkadaşlar sizlere bugün gobaba platformundan bahsedeceğim, @kusadasi ve @cointurk ekibi aracılığıyla gobaba ile tanıştım. Cointurk referansıyla hesap açamayanlar kervanına bende katıldım bunu fark eder etmez hemen Red Idi'mi değiştirdim sağ olsunlar arkadaşlar hemen düzelttiler. Gobaba ile Euro TL ile işlem yapabiliyorsunuz yatırma ve çekme işlemlerinde bir o kadar da hızlı ve seri 32 adet coin bulunmakta ticaret yapmak için kolay ve kullanışlı. Steemit üzerinden kazandığınız SBD'leri buraya aktarabilir TL veya EURO çevirebilirsiniz

DifufFsXkAEaplh.jpg

Gobaba referansınız aracılıyla kayıt yapan kullanıcıların işlemlerinden %50 sini size vermekte bu ödemeyi GBB coin kendi geliştirdiği kripto para birimiyle yapmakta , referansınız'la işlemler yapıldıkça para kazanacaksınız. Gobaba ve @kusadasi platformuna yaptıkları bu güzel projeden ötürü teşekkür ediyorum.
Benim referans linkim https://www.gobaba.com/?ID=4KJ47OPC

Cointurk referans linki https://www.gobaba.com/?ref=coinplugturk

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65229.52
ETH 2946.17
USDT 1.00
SBD 3.67