Hayatınızı özelleştirin[cointurk 28. projesi]@curious4

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba herkese bugün sizinle kaliteli bir yaşam için neler yapabileceğimiz hakkında bir yazı paylaşmak istedim.

Peki kaliteli yaşam nedir?

Öncelikle yaşamımızı daha hale getirme yollarından öce kaliteli yaşam kavramıyla ne anlatmak istediğimi paylaşmak istiyorum.
*Bana göre kaliteli bir yaşama sahip olmak demek,geçmişimizi düşündüğümüzde güzel anılara sahip olabilmek demektir.Çok fazla paraya sahip olamak ya da lüks arabalara binmenin kaliteli bir hayat sunduğunu düşünmüyorum.

1.Spor yapın:
Spor bence insanı stresten uzak tutan en önemli etkinliklerden birisi.Kaliteli yaşamdan bahsederken sporu eklememek kabul edilemezdı.Üstelik sağlık için de ne kadar gerekli olduğu aşikar.

2.Yardım edin.Bu biraz garip gelebilir belki.Ama ben kaliteli bir yaşam için yardımlaşmanın gerekli olduğunu düşünüyorum.Bu şekilde hem karşımızdaki kişiye faydamız olacak hem de huzur bulacağız.

3.Seyahat edin ve gezin.Bana göre hayatı güzelleştiren faktörlerden birisiyeni bir şeyler öğrenmek.Seyahat etmek de bizlere bir çok yeni kültür ve farklı yaşamları öretir.
indir (5).jpg

4.El sanatlarıyla ilgilenin.Bir şeyler üretebilmek insanı her zaman mutlu etmiştir.Bu yüzden el sanatlarıyla ilgilenmenin kaliteli bir yaşam elde etmemize yardım edeceğini düşünüyorum.

Yazım bu kadardı.Tabi ki kaliteli yaşam için yapılacak yüzlerce hatta binlerce şey bulunabilir.Kendinizi mutlu hissediyorsanız ve çevrenizdekileri de mutlu edebiliyorsanız bence en kaliteli yaşam budur.
Tekrar görüşmek üzere.
Hoşçakalın.
.

görseller için kaynaklar:
1 2 3 4

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64344.02
ETH 3142.36
USDT 1.00
SBD 4.01