FLAG -KIRMIZI BAYRAK- RED FLAG tr ve kusadasi grubuna

in #tr6 years ago

tr grubunda ve kusadası Grubunda yeni yetme bir kaç aklı evvel - sanal salak gezi zekalı-- yerden bitme pigmemsi yaratık--İnsanımsı karikatür.. Akılları sıra steem dünyasına biz geldik her bir haltı biliriz edalarıyla insanları korkutmaya falan çalışıyorlar..
1-- O geri zekalılar hepinizin amına kayarım.. Bunu bilin adam olun . Uslu uslu post
paylaşın
para kazanın.. Hesabınızı Kirletirim...
2-- tr ve kusadasi yöneticileri bu salak şabalaklara sahip olun onların beğendiği postlarıda
siker atarım.
3--- Her iki grup bu yeni gelen dallaıalara bana bulaşılmaması gerektiğini anlarsın lütfen ...
Kaybedecek bir şeyim yok cheetah her post yada yorumum altına gördüğünüz gibi
imza atıyor.
4----Bu son ve ilk uyarım

Benim kimseyle derdim yok .. Sadece bana gelip yardım isteyenlere yardım ediyorum.. @atli hocam öğretti bunu..

savunmanız şu olmasın derdin yokta neden insanlara saldırıyorsun ? O size şikayete gelenler tada sizden yardım isteyen it çakal bakın bakalım nasıl .. savunmasız insanlara saldırmış.. şimdi neden size gelmişler. Onların arkasında duracak olursanız. sizde aynı muameleyi göreceksiniz.

REELDE ve SANAL da YALAKALARIN SONU HAZİNDİR....

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65686.10
ETH 2943.95
USDT 1.00
SBD 3.73