tr ve kusadsi na bilgi

in #tr6 years ago

@arif2k

Bu Piç yalaka bir şerefsizin tekidir... O yüzden bütün paylaşımları tarafımdan cezalandırılacaktır. onun paylaşımlarını beğenen yorum yazanlarda aynı cezayı alacaktır. Lütfen kendinize zarar gelmesini istemiyorsanız . bu şerefsize yorum yazmayın ve beğeni yapmayın.. ONUN size yazdığı yorumlar bile tarafımdan ceza alacak...

bunun yanı sıra @gizemhasta zillisi bu zıbıdıkta aynı işlemi görecek...

Karşı çıkan varsa söylesin benim derdim şimdilik bu ikisiyle ha yok ben savunurum kabadayılığı yapan varsa buyursun. aynı şeyleri yaşar... Eskiler keyfine baksın yenilerin götü kalkmış .. İNDİRMEK GEREK... Cheetach la değilse bile @atli dan evvel benle tanışmaları lazım... kader bu her steemer benle tanışacak...

Sort:  

İSTEDİĞİN KADAR HESAP DEĞİŞTİR FAYDASI YOK ONUN OROSPU ÇOCUĞU MİLLETİN KARISINI AİLESİNİ TACİZ EDEN HAYVAN SENİ HAYVAN MEZARLIĞINA GÖMMEK LAZIM YAPTIĞIN TACİZLERİN AİLEME YAPTIĞIN TEHDİTLERİN HESABINI VERCEKSİN ÖNCE ADALETE SONRA BANA OKU BAK ORDADA İŞİN BİTECEK
SENİNDE KUŞADASI EKİBİNİNDE STEEMİNİDE TAAA DEĞMEZ SANA YA ADAM DEĞİLSİN ADAM BURDAN KAZANDIĞININ KAT KAT FAZLASINI ALACAZ SENDEN ADALETE HESAP VERİCEN NEYİN VAR NEYİN YOK HEPSİNİ SAPIKLIĞININ BEDELİNİ ÖDÜCEKSİN AZ GELİŞMİŞ HAYVAN SENİ SANA SORACAM HESABINI OKU BAK HANGİ AŞAMADAYIM EN GEÇ BİR HAFTA HADİ İKİ OLSUN http://www.coinskop.com/6-steemit-yardim-araclari-ve-botlari/739-tum-forumun-dikkatine-admin-arkadaslar-ve-bayan-arkadaslar-herkes.html

TELDEN BİR POSTUN VARSA DAHA ÇABUK OLMAZSA YİNE ANANIN EMDİĞİ SÜTÜ BURNUNDAN FİTİ L GETİRİCEM SENİN DELİRTTİN LAN BENİ SİNİRDEN DELİRECEM LAN SENİ BİTİRMEZSEM OROSPUNUN EVLADI

çık ortAYA KORKTUN MU YAVŞAK AKŞAMA GEL GELMEZSEN DELİRECEM SİNİRDEN SEN BANİM KARIMA TACİZ YTAPARSIN HE FİTİL FİTİL GETİRİCEM LAN BURNUNDAN OROSPU ÇOCUĞU ÇIK BİTMEZ BU İŞ BENİM İÇİN ARTIK https://steemit.com/davet/@hulyaa/sapigin-pesinde-2-guen-sonunda-geldigim-nokta-bybrawe-sen-de-bakiver

şim gücüm bıraktım tr ve kusadasi ile barış yaptığım gün sizin kavganızı gördüm.. bütün yazışmalarınızı okudum....aklıma ilk gelen şu oldu ALLAH'ım sen beni ... Nasıl bir sınava tabii tuttuysan senden gelene razıyım. Arkadaş ikinizinde bütün postlarını okudum yorumlarınızı okudum. birbirinizden farkınız yok.tek diyeceğim şu birbirinizi okumuyorsunuz ve anlamıyorsunuz...tavsiyem kavganın başladığı yere geri dönün .. aslında kavga sebebi yok. farkında değilsiniz. edilen KÜFÜR sebeb ama küfür post sahibine değil yorumculara edilmiş.diğer yorumcu tarafından. ortalık karışmış.
3 ihtimalli bir denklem var..
A) taraflar ya çok salak birbirlerini tehtid ediyorlar
b) taraflar çok manyak hesaplarını zora sokuyorlar
C) ben her ikinizide flag koyacağım ... ya gidin başka yerde kavga edin
@ulas ve @burrock ve aradaki diğer üçüncü 4. kişiler........
Bakın arkadaşlar paylaşımlarınız da hepiniz SUÇ UNSURU bulunduruyorsunuz.ama ilk posta baktım hatalı anlaşılma var... özür dileyip konuyu kapatın...Ben ce yapabileceğinizin en iyisi bu kan davası gütmeyin derim.. kardeşim bu yazı ilgili herkese gönderildi.

ya burası para kazanma yeri birbirinizi yerseniz elinize ne geçer.. Arkadaşlar bırakın kavgayı bende zamanında çok ettim... Lütfen...Sakin olun..

herkese atılıyo tr grubuna tek tek sen de oku orospu çocuğu
UPVOTE İÇİN DEĞİLDİR UYARI HOCAM LİNKTEN OKUYUN ÇOK ÖNEMLİ DİKKAT
https://steemit.com/tr/@hulyaa/tr-dikkaaat-tuerkiye-grubu-ve-kusadasi-projelerine-katilanlar-bu-hesap-tehlikeli-orospu-cocugu-22-30-dan-00-30-a-kadar-bekledim

Congratulations @daghan! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard knock out by hardfork

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @daghan! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65035.33
ETH 2950.72
USDT 1.00
SBD 3.66