You are viewing a single comment's thread from:

RE: Öne Çıkan Edebiyat Etiketi Yazıları #6

in #tr5 years ago

Çok güzel bir inceleme yazısı daha. Bizim @avina ile röportajımıza da yer vermişsin. Ben de çok beğendim bu haftaki röportajımızı :) Tabii ki baş ağrısı kısmında sana gönderme yaptığını hepimiz anladık :))

Ellerine sağlık. Teşekkür ederim emeklerin için.

Sort:  

Ben teşekkür ederim beğendiğin için. Sevindim. :)

Baş ağrısı olmasaydı @sahinadm olmayacaktı. O da olmasa @edebiyat olmayacaktı. Bak ilk defa kendimi @sahinadm ile özdeşleştiriyorum. Tarihte bir ilk bu. Not edin bunu. :))

Göndermeleri biraz gizem katarak kullanıyorum, gerçi @tahirozgen olayı yakalamıştı ama olsun böylesi daha güzel, belki birileri merak eder kimmiş bu baş ağrısı ile şiir yazan diye, aksiyon lazım sonuçta :)
Yine dolaylı olarakta olsa bu serinin içinde olmak çok güzel ya teşekkürler @edebiyat :)

Dolaylı mı? Ne dolaması? Hiç de dolamadık olayı. Doğrudan varsınız ikinizde. Biriniz eksilirseniz yazı kopuk olur. Sıkıntı olur. :)

Hoşuna gittiyse, mutlu olmuşsan ne âlâ hocam; ben de mutlu olurum. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87