You are viewing a single comment's thread from:

RE: YARDIMSEVER İKİ SENE

in #tr5 years ago (edited)

Teşekkür ederim düşünceli ve ince davranışın için. Ben çok fazla insan ilgilenmez diye yıldönümü postu yapmayı düşünmedim. Sen benim için yazmışsın. Güzel bir sürpriz oldu 🌼

Sort:  

Herzaman yardımımıza koşan hep faydalı işler yaparak Gönüller’de taht kuran steemitin iyilik meleği iyiki varsın ve bizimlesin. Herşey gönlünce olur inşallah , yıllarca birlikte nice senelere güzellik. İkinci yolun kutlu olsun canım 😘😍

Teşekkür ederim :)

Beni şahsen ilgilendiriyordu. :) Yıl dönümü tebrikleri insanı mutlu ediyor. Sen de emeklerinin karşılığı olarak bu küçük tebrik yazısını kabul ederek beni mutlu ettin. Teşekkür ederim. Güzel günlere hep beraber. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62258.08
ETH 3157.97
USDT 1.00
SBD 3.78