You are viewing a single comment's thread from:

RE: Orlando Gezisi Part I : Telaş, stres, hintli dayı ve konferans

in #tr5 years ago (edited)

Anladım, palmiyeleri çok seviyorsun :) Harry Potter köyü çok ilgi çekici. Oraya @sudefteri'ni göndermemiz lazım :))

Uçakta yaşadığın talihsizliğe üzüldüm. Saç kurutma makinesi ile gömlek düzleştirme de iyi fikirmiş. Aklımızda bulunsun. Oteli şimdiden çok merak ettim. Ellerine sağlık. Güzel bir gezi yazısı olmuş.

Sort:  

Anladım, palmiyeleri çok seviyorsun :)

Evet! Palmiyeleri cok severim :)

Oraya @sudefteri'ni göndermemiz lazım :))

Valla aklima direk o geldi zaten yazarken. Dedim su satonun fotosunu da koyayim bari.

Yorumun icin tesekkurler @damla! Oteli de yazarim bugun yarin :)

Valla aklıma direkt o geldi zaten yazarken. Dedim şu şatonun fotosunu da koyayım bari.

:)) buna sevindim teşekkür ederim:)

rica ederim @sudefteri, hakkaten büyüleyici bir yer :)

Oraya @sudefteri'ni göndermemiz lazım :))

evet ya ne hoş olurdu di mi:)
gezi programlarında harry potter çekim stüdyolarına gidiyorlar, onları izlemek bile keyif veriyor bana:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63839.42
ETH 3215.37
USDT 1.00
SBD 3.83