Köydeki Havadisler :)

in #tr6 years ago

Merhaba dostlar, 3 gün önce köye geldim ve çay taşımaya başladım. Bu arada steemitten biraz uzak kalacağım diyordum ama olmadı yine birkaç yazı yazılacak konu çıkınca az kalan internetimi kullanarak paylaşayım dedim. Ben çay taşırken babam ve kardeşimde kesimini yapıyordu. Bizim evin önüne gelen yol topraktı ve bugün yapımı olacaktı. Saat 9 gibi kato geldi ve basladi yolu düzlemeye saat 11 gibide çay demledik ve içtik daha sonra 1 gibi öğle yemeğini yedik. Getirilen 2 kamyon çakılı yola sermeye başladı. 2, 3 saat çalıştıktan sonra katonun bir parçası kırıldı ve değişmesi için şehire gidildi. Yarına kaldığı yerden devam edilecek inşallah sonunda evimizin önüne yol gelmiş olacak. Burdan sizinle birkaç resmi paylaşmak istiyorum.

image


image

Köyden manzara resimlerinide yarına paylaşmayı düşünüyorum. Ve birşey daha fark ettim uzun zamandır yazı yazmıyorum ve yazı paylaşımı yapmıyorum. Bunun için eğer köydeki çay ve fındık işleri biterde Trabzon'a gidersem yazi yazma işine biraz daha yoğunlaşacağım. Hiç değilse gün de bir yazı paylaşmaya uğraşacağım. Şimdilik hoşçakalın....

Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim...
Desteklerinizi Eksik Etmeyin!
Yorum ve Görüşlerinizi Lütfen Yazınız.
Herkese Hayırlı ve Bol Kazançlar.
İyi Günler Dilerim.
sayfaimza.gif

Copyright © Dangerux 2017.Tüm Hakları Saklıdır.


Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57410.43
ETH 2916.25
USDT 1.00
SBD 3.67