Steemit Yazıyı Ortalama veya Sağa, Sola Yaslama :)

in #tr6 years ago (edited)

htmlkodlari.jpg

Merhaba dostlar;

Bugün size steemit de yazıyı ortalama, ikiye bölme, sağa resmi veya yazıyı yaslama ve sola resmi veya yazıyı yaslamayı vs. kodları göstereceğim. Bunu birkaç arkadaş bana nasıl yapıyorsun diye sordu. Bende bunların kodlar ile yapıldığını söyledim. Benden yazı yazmamı istediler. Bende yazıyı yazmaya karar vermiştim ama ne zaman yapacağım belli değildi. Bugün ki bazı aksaklıklardan dolayı eğitim serisine yazı yazamadım. Bu yüzden bunu aradan çıkarayım dedim. Aşağıya kodları yazıyorum artık sizde kullanabilirsiniz.

Resim Veya Yazı Sağ Tarafa Yaslama:


<div class='pull-right'> Resim linkini veya Yazınızı buraya yazın. </div>

Aşagıdaki örnekte gördüğünüz gibi bu kod resmi veya yazıyı Sağ tarafa yaslar.


Örnek Yazı


Resim Veya Yazı Sol Tarafa Yaslama:


<div class='pull-left'> Resim linkini veya Yazınızı buraya yazın. </div>

Aşagıdaki örnekte gördüğünüz gibi bu kod resmi veya yazıyı Sol tarafa yaslar.


Örnek Yazı


Resim Veya Yazı Ortalama:


<center><p></p> Resim linkini veya Yazınızı buraya yazın. </center>

Aşagıdaki örnekte gördüğünüz gibi bu kod resmi veya yazıyı sol tarafa yaslar.


Örnek Yazı


Sayfayı İkiye Bölme:


<div class='pull-left'> Resim linkini veya Yazınızı buraya yazın. Sol Taraf </div><div class='pull-right'> Resim linkini veya Yazınızı buraya yazın. Sağ Taraf </div>

Aşagıdaki örnekte gördüğünüz gibi bu kod sayfayı ikiye böler.


Örnek Yazı

Örnek Yazı


Kırmızı Yazı Yazma Kodu:


<div class='phishy'> Resim linkini veya Yazınızı buraya yazın. </div>

Örnek Yazı

Eğer yazınıza devam edecekseniz kodlardan sonra boşluk bırakarak enter yapıp bir alt satıra inin ve ------ bölme kullanın yoksa kod devam ediyor ve sonraki yazılarınızda sağa, sola, ortaya veya iki tarafa şeklinde olmuş oluyor.

Resim


Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim...
Desteklerinizi Eksik Etmeyin!
Yorum ve Görüşlerinizi Lütfen Yazınız.
Herkese Hayırlı ve Bol Kazançlar.
İyi Günler Dilerim.

DQmU3efnwJZ9mbK28w66C8uKbLmSx3p25aAaEeXfoXVHKGC.png

Copyright © Dangerux 2017.Tüm Hakları Saklıdır.

Sort:  

Gerçekten tam aradığım içerik çok teşekkürler 🤗

Güle güle kullan dostum... Rica ederim... Kolay gelsin

Yararlı olabildiysem ne mutlu bana .. Rica ederim

ben de bunları aıyordum :) teşekkürler

rica ederim. aranan kan bulundu diyelim o zaman. :)

@trliste için tebrik ederim :) Çok faydalı güzel bir içerik olmuş. Bu bilgiler var ama çok dağınıktı ve eski gönderiler de kalmıştı, hele sayfayı ikiye bölmek steemitte çok az arkadaşımızın kullanabildiği şey. Görsel olarak ben de ikiye bölünmüş sayfa seviyorum ama eşit olarak bölemiyorum. yani çizgi ortada sabit olsun eşitlik bozulmasın diye her iki sütuna da eşit cümle dağıtmak gerekiyor, yoksa çok yazı olan sütun genişliyor, az yazı olan sütun gittikçe daralıyor. Bir de sizin verdiğiniz kodla deneyeceğim bakalım nasıl olacak :)

ikiye bölme olarak verdiğim kodu kullandıgınız zaman bir tarafı küçültmüyor iki tarafda eşit şekilde ayırıyor benim bir yazım var onu o kodla yapmıştım bir sıkıntı olmamıştı. Ama bazen kodlar da sıkıntı çıkarıyor istediğim şekile girmiyor bu galiba steemitten kaynaklı oluyor. Teşekkür ederim. Kolay gelsin.

Sağ olun, bir sonraki postumda sizin verdiğiniz kodu kullanacağım, ellerinize sağlık.

Rica ederim güle güle kullanın :) :)

Teşekkürler. Bende bir türlü yapamıyordum bunları

Rica ederim.. artık yapabileceksiniz :)

Congratulations @dangerux! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

thank you very much :)

Congratulations, your post received 9.64% up vote form @spydo courtesy of @dangerux! I hope, my gratitude will help you getting more visibility.
You can also earn by making delegation. Click here to delegate to @spydo and earn 95% daily reward payout! Follow this link to know more about delegation benefits.

Tebrikler hocam çok faydalı bir yazı olmuş emeğinize sağlık ☺️ hemen paylaştım kaynak olarak 😃

Teşekkür Ederim ilginizden ve paylasiminizdan dolayı . Kolay gelsin.

kırmızı yazmak için.

<div class='phishy'> Resim linkini veya Yazınızı buraya yazın. </div>

Tamamdır hocam ekledim yazıma.. Teşekkürler.. Kolay gelsin

Bilgilendirme cok super. Yaln8z merak ettigim konu su; yazinin rengini nadil degistirebiliriz?

Yazıma ekledim nasıl yapılacağını... kolay gelsin

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61587.45
ETH 2890.35
USDT 1.00
SBD 3.43