Bir günlük arkadaşlık

in #tr6 years ago

0ec2cc23-4f2a-46da-8656-6013ad3a5e43.jpeg


Ben çekirge ye elimi uzatsam hemen kaçardı çekirge. Ama bu kral gibi gördüğünüz çekirge ise tam tersi insana geliyor. Omzuna koysan orada senle geziyor. Bende sevimli dostuma zarar vermeden doğaya bıraktım. İyi hayatı olmasını diliyorum. Hoşçakal...


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web
Sort:  

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Bu postu seçilmesine gerçekten mutlu oldum. :)

perfect capture friend 👌

so much perfect

Thank you for your comment.

very very nice photography

Your liking makes me happy.

Desteğimi sundum, başarılar dilerim.

Desteğiniz için sağolun :)

Muhteşem 👌

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99