Kapı Kolu Projesi - Door Handle Project

in #tr6 years ago

Günaydın! Dün sizinle paylaştığım görsellerden sonra ürünün son halini ve yapım aşamalarını da paylaşmaya karar verdim.

Önceki gün prototipini sizlerle paylaştım peki bunu gerçek bir kapı koluna nasıl çevirebiliriz?
Öncelikle ben 'Rhino' isimli 3 boyutlu programlama uygulamasını kullanarak skeçlerimi görsel olarak düzenleyebileceğim ve istediğim değişiklikleri yaparak ürünün son halini görebiliyorum.

Ekran Resmi 2018-01-01 19.33.18.png
Burada modelledikten sonra, 3 boyutlu yazıcıda basıma uygun hale getiriyorum. (Dilerseniz başka bir yazıda bunun detaylarını da severek anlatabilirim.)

IMG_8797.JPG
Basılacak ürünleri bu şekilde görebiliyoruz.

Daha sonra yazıcıdan ürün çıkıyor.
IMG_8806.JPG

Ben bu projede gördüğünüz boş kısma mermer koyacağım için bu şekilde bastım.
Ekran Resmi 2017-11-18 12.38.20.png

Burada ise rhino'nun kendi render'ında olabilecek bir şekilde renderladım.

IMG_8844.jpg

Veee son olarak sprey boyayla ürünü metalik bir renge boyadım ve mermeri yapıştırdım. Yapıştırıcı olarak güçlü bir japon yapıştırıcı mesela 402 veya epoksi kullanabilirsiniz. Mermerin soğukluk hissi özellikle yaz aylarında sizi biraz da olsa ferahlatabilir. Umarım beğenirsiniz eleştirilerinizi ya da böyle daha güzel olabilirdi tarzında fikirleriniz varsa bana yardımcı olabilir şimdiden teşekkür ederim :)

Sort:  

Paylaşımın için teşekkürler

İyi günler, Yazınız TRListe için uygun görülmüştür.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz. Yazınız için teşekkür ederiz. TR Discord Kanalından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Ben teşekkür ederim :)

Teşekkürler

The @OriginalWorks bot has determined this post by @defnetural to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Bu sene mermer detaylar çok ön plandaydı hala da öyle Bende mermerden kozmetik için tepsi yapmak istiyorum da bakalım bir gün inşallah oda olur. :)

Mermer tepsi çok güzel oluyor yaparsanız paylaşın lütfen :)

tebrikler :))

teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64