You are viewing a single comment's thread from:

RE: Linkedin'den Yeni Reaksiyon Emojileri

in #tr5 years ago

Yazınızı okuduktan sonra bilinçsiz bir biçimde linkedin profilime bir süredir bakmadığımı hatırlayarak giriş yaptım ve çıktığımda sitede yaklaşık 35 dakika geçirdiğimi gördüm. :)

Emojilerini kullanmadım, pek paylaşımım yoktur. Ancak kendi üzerimden gördüğüm üzere yenilik yaparak insanları daha çok bağlıyorlar ve sürekli olarak kendilerini hatırlatıyorlar diye düşündüm. Yaptıkları yeniliği duyurmak üzere haberler yapılmış, blog yazıları yazılmış ve benim gibi sıradan kullanıcıya ulaşıp beni oraya taşımışsa başarılıdır. Büyük şirketler işini bilir hocam. Kendi açımdan yorumladığımı belirteyim, birçok farklı sebebi daha vardır.

bir linkte ben bırakayım öyleyse :) İnternet dünyasında güçlerini birleştirmek isteyenleri, iki yarım bir tam ederiz ve projeye yelken açarız diyenleri beklerim. Ne olur ne olmaz... Linkedin Profilim buradan da bana ulaşabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63156.26
ETH 3071.73
USDT 1.00
SBD 3.86