Steem Coin Fikirlerim 20 saatte gerçekleşti!

in #tr4 years ago

Bir günde ciddi bir oranda btc bazında artış yakaladım. @nkilicoglu xrp düşüşü hakkında bir konu açmıştı ve ona yorum yapmıştım. @queqtra konuya ek yaparak yorumla dahil olmuştu. Beklentilerim çok hızlı gerçekleşti. Steem arada bir böyle çıkışlar yapıyor. Sizce neden oluyor? Kendimi güvenceye alarak sorgulayacağım.
steem-coin-yorumum-ve-gercekler.png

Tam 20 saat önce steem coin hakkındaki beklentilerimi bir yorumla belirtmiştim.
steem-coin-fikirlerim-gerceklesti.png

Steem coin, bu defa yüzümü güldürdü! Hem de 20 saat içinde gerçekleşti.
BTC bazında bütün portföyümü steem coine çevirdiğimi belirtmiştim. Steem beklentilerim gerçekleşti ve hemen btc'ye döndüm. Bu ciddi artışın nedenini anlamakta güçlük çekiyorum. Benim beklentim bir hafta içinde artması yönündeydi. Bu nedenle, sat ve bekle adımını uyguluyorum. Sattım ve hareketin nedenini çözümleyeceğim.

Alış : 0,00001480 btc
Satış: 0,00001835 btc

20 saat içinde ciddi anlamda artış sağladı. Yaklaşık olarak %24 oranında btc artışı ile rahat bir konuma geçiş yaptım. yatırım konusunda yüzler gülmeye başladı! Bilenler bilir, uzun zamandır bazı coinlerin fiyatlarını kaydediyorum ve kendi beklentilerimi oluşturuyorum. Yakaladık! Şimdi bunun keyfini çıkarma zamanı...

Sort:  

Şanslısın hocam şanslı:)

Congratulations @denizcakmak! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 50 posts. Your next target is to reach 60 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91