Arkadaşıma Steemit'i Anlattım

in #tr6 years ago

20180701_160326.jpg

Merhaba Arkadaşlar;

Geçen gün arkadaşım ile buluştuk. Sohbet muhabbet derken, ben Steemit konusunu açtım. İlk baslarda biraz tersledi aslında :)
Çünkü internet üzerinden yapılan işlerin güvensizliginden korkuyordu.

Fakat Ben Steemit'i daha detaylı anlatmaya başlayınca biraz iligisini çekti. Bende Steemit'in diğer sosyal platformlara göre daha avantajlı ve kârlı bir mecra olduğunu belirttim.

Kendisi internetin bilimsel ortamı ile yakından ilgilenmediği için "Ben yapamam" tavrı sergiledi.

Tabi bende hemen detaylandırmaya devam ettim. Steemit'in her ilgi alanına ve her türlü aktiviteye açık olan bir platform olduğunu söyledim.

Ben konunun derinine indikçe daha çok inanıyordu. Benim daha çok şey anlatmamı istiyordu.
Umarım Steemit ailesine arkadaşım da katılır.


Okuduğunuz İçin Teşekkürler

Sort:  

Bende bir kaç kişiye durumu anlattım ama kazanç olayından sınıfta kaldığımı söyleyebilirim.
Verilen en büyük tepki
"Blog sitesi açsam daha iyi kazanırım" oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97