09.54.888 (52776)

in #tr6 years ago
Arada bir kazanmak iyi gelir. Yenildiğim bir maçta attığım gole hunharca sevinmem gibi. Yanlış da değildir sahte de.
Artık yenildiğime ikna olduğum maçı düşünüyorum. Kesinlikle bol gollüydü ve yenilsem de attığım her golü tek tek düşünüp mutlu oluyorum. Rakip taraftarların alkışları kulağıma çalınıyor.

Marcelo

Futbolu takip ettiğim yıllarda sanırım en çok bu adamı severdim. Görsel seçimim random değil yani.

Golleri tek tek düşününce, saygı ile ilgili genel kurallar kendi üzerimde de çalıştı diyebilirim. Hiç tahmin etmezdim.

Saygı kazanacağınız bir eşik vardır. Yaptığınız işte iyi olmanız ya da doğru olmanız yetmez. İlk yaklaşımları değiştirmek o kadar kolay değildir. Fakat o kritik noktayı aşınca, havadan bulaşan bir salgın gibi hızla yayılır kazandığınız saygı. Her konuda toplumu eleştirsem de bu noktada sanırım doğamızda var diyeceğim ve bana sunulanı alacağım.

İşleri Basitleştirmek

Her konu için ayrı ayrı öğrenmem gerekiyor. Bu konuda biraz "lahana turşusu" olduğum söylenebilir. Fakat üzerinde çalışıyorum. Keza üzerine çok düşündüğüm herhangi bir gündelik konudan hayır gelmedi. Bazen tüm değişkenlere gözünüzü kapatıp sadece istatistiklere bakmak yararlı olabiliyor.

Belki de olmuyordur ama her şeyin kontrollü deneyini yapamam ki

Bir gün bir arkadaşım bana "neden başından geçen her olay bu kadar kaos olmak zorunda?" diye sormuştu. Tam "sıkıldım artık anlatma" cümlesi değil mi? Değil. Fazlasıyla samimiydi. İşin kötü yanı da o zaten. Sanırım kaotik şeyler beni çekiyor ya da kaos yaratma konusunda iyiyim. Bakmayın siz burada ukala ukala konuştuğuma. Dışarıda da böyle konuşuyorum.

Neyse diyeceğim o ki diğer tarafına da sarılabilirsiniz. Çünkü doğamızda bencillik var. Alabildiği kadarını isteyen insanların bir şey alamamasını sağlamak sizin elinizde. Bundan sonra kendimi takım olarak satacağım. Yok öyle biraz oradan biraz şuradan. Annemin fincan setine gösterdiği ilgiyi kendime göstereceğim.

Sizin için nispeten anlamsız oldu farkındayım. Fakat size uyarlamaya çalışmadan, kafamdan çıkanları yazmakla yetineceğim. Bencillik üzerine çalışıyorum bu aralar :)

doc-son.png

Sort:  

Anladığım sen de bundan sonra çıplak gözle görünmeyeceksin.
Zaten çıplak gözle görünen beş Gezegen var.
Merkür, Venüs, Jüpiter, Satürn ve Mars.
09.52.555 (67674)

Kimin nasıl yorumlayacağını merak ediyordum :D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Kendini ağırdan sat, kimseye kolayca yedirme.

Bencillik demişken, ara sıra bu aklıma geliyor. Mutlu olmak için hep iyi şeyler yapmak bana yetmiyormuş, kendim için iyi olanın yanında kötü olanın körelmesini de engellemek lazımmış. Ara sıra ufak çaplı, diğer insanlara zarar vermeyen kötülükler yapmak bana iyi geliyormuş.

Bu ilginç işte. Çünkü bu durumun sebep olduğu psikolojik gücü biliyor ve gerekçesini kafamda oturtamıyordum. Biliyorsan paylaş benimle :)

Bilemiyorum üstad, henüz onu keşfetme yoluna bile çıkmadım. :)

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @doctorbishop.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02