Liaison #2

in #tr6 years ago
Çok fazla zamanım olan bir dönemde değilim açıkçası fakat size söz verdiğimden hikayeye devam edeceğim. Nereye gidecek bilmiyorum. Fakat işin güzel yanı o :) Hikayenin birinci bölümünü okumayanlar ya da hatırlamak isteyenler, görselin altındaki ilk kaynağa tıklayabilirler :)

Laison #1
görsel kaynak

Anna, katilin ne yaptığını hala bilmese de bir şekilde vücutlarında Lidokain rastlanmasına sebep olduğunu biliyordu. Herkeste çıkabilecek bir maddeydi fakat herkeste çıkmaması gerekiyordu. Tüm kurbanların tıbbi kayıtlarının kopyasını yazdırdı. Elinde epey materyal ile ofisten çıktı. Çıkarken Adem Şahin'i aramış ve ulaşamamıştı. Adem; henüz kırklı yaşlarına gelmeden araştırmaları ile dünyaya adını duyurmuş bir doktordu. Yılın altı ayını Türkiye'de geçiriyordu. Uzun zamandır görüşmediği Adem'in Türkiye'de olma olasılığı canını sıktı. Yine de taksiye atladı ve şansını denedi.


Kaynak

Saat oldukça ilerlemişti. Anna, kafasında bu kadar çok soru varken saati umursamamıştı. Kapıyı birkaç kez çaldıktan sonra Adem kapıda belirdi. Üzerinde t-shirt yoktu ve gözlerinden uyandırıldığı anlaşılıyordu. Görüntüsüne uygun ses tonuyla;

Anna. İyi misin?

  • Uyandırdığım için üzgünüm fakat sabahı bekleyemedim.

Üzgün olduğunu sanmıyorum. O kadar değişmemişsindir.

Anna gülümsedi. Adem'in kapıyı biraz daha açıp, davet etmesi ile eve girdi. İçerisi oldukça derli topluydu. Salonda gözüne kestirdiği koltuğa yöneldi. Adem ise bu sırada t-shirt giyme amacıyla odasına girdi. Anna, Adem'in bir kadınla konuşmalarını duyuyordu. Anlaşılan uyandırdığı tek kişi Adem değildi. Kısa süre sonra gelen Adem;

Soruma hala yanıt alamadım. İyi misin Anna?

Anna, karşısında duran adamın hayatını kurtardığını unutmuş gibiydi. Aynı soruyla ikinci kez karşılaşınca ne amaçla sorduğunu idrak etti.

  • Ha evet evet. Ben iyiyim. Fakat değerlendirmeni istediğim raporlar var.

Harika.

Adem, Anna'nın elindeki otopsi raporlarını alırken "şimdi biz resmi olarak arkadaşız sanırım" dedi yüzünde küçük bir gülümseme ile. Anna da nispeten utanmış şekilde;

  • Arkadaşlık olayını çok beceremiyorum biliyorsun. Beni böyle kabul eden insanlardan olduğun için kapını çaldım.

İyilik yap kötülük bul

  • Efendim?

Türk atasözüdür. Duruma uyduğunu düşündüm ve kullanmak istedim.

Anna, Adem'in söylediğini anlamasa da gerek duymamıştı. Ona takılmak için söylediğinin farkındaydı. Bu sırada raporlara hızlıca bakan Adem;

Morluklar ve siyanoz görülmüş. Laktat miktarı artmış. Olağan dışı bir şey gözüme çarpmadı. Boğulma vakası...

  • Peki ya Lidokain?

Bu miktara bir çok şey sebep... Hepsinde olması çok olağan değil. Kullandıkları ilaçları görebilir miyim?

Anna, kurbanların tıbbı geçmişlerini de Adem'e verdi. Adem artık gülümsemiyor ve raporlara odaklanıyordu. Kurbanların ölüm saatleri ile otopsi sürelerini kıyaslıyor ve kullandıkları ilaçlardan bu miktarda lidokain kalıp kalmayacağını anlamaya çalışıyordu. Sonuç ise tahmin ettiği gibiydi. Kurbanlar boğulmadan önce bir şekilde bu maddeye maruz kalmıştı.

Kurbanlara ilaç verilmiş. Fakat lidokain dışında bir iz yok. O da kolaylıkla gözden kaçabilecek seviyede. Fakat bildiğim herhangi bir ilaç buna sebep olamaz. Kurbanlarda iğne izine rastlanmamış fakat bu semboller...

  • Sanıyorum iğne izini kapatmak içindi. Bizi çok farklı yönlere sürükledi.

Semboller oldukça karmaşık. Sadece iğne izini örtmek için olduğunu düşünmüyorum. Belki birden fazla iz vardır. Ayrıca ölüm sebebi bariz şekilde boğulma.

  • Eğer katil bir ilaç deniyorsa, bu boğulmaya sebep oluyor olabilir mi? Boğulmak olarak düşündüğümüz morlukları sonradan oluşturuyor olabilir.

Bu kadar çok kurbanla bu sorunu çözememesi çok olası değil. Belki de kurbanların ölümüyle çok alakasız bir ilaç denemesi yapıyordur. Fakat eğer öyleyse neden öldürüyor?

  • Belki de denekler psikolojik olarak geri dönelemez seviyeye geliyordur?

O zaman daha fazla bilgiye ihtiyacım olacak Anna...

doc-son.png

Sort:  

sembolleri merak ettim ben keşke biz de görebilsek:)
devamını bekliyoruz dememe gerek yok dimi🙆‍♀️

Yok tabi. Yakın zamanda sanmıyorum ama sen zaten 6 ay da geçse bulursun :)

evet o benim için hiç sorun olmaz bilirsin:)

Sembol kısmına ben de takıldım, bence tüm gizem lidokain ile sembollerde gizli :)

Bu arada boş zamanın olursa yarışmaya katılıp güzel bir yazı yazacağına eminim :)
https://steemit.com/tr/@baycan/speryarmayahogeldiniz-5y7da927k9

Hikayeye devam, beklemedeyiz.


Şimdi burada cinayeti çözmeye heveslendiriyorsun beni, işgüzarlık yapayım kendimce; semboller ve lidokain arasında adem şahin'in bir bağlantı kurması gerekir zannımca ama bu cinayeti çözmeyecektir. Boğulmaya açıklık getiremez. Neyse, devamını bekiyorum :))

İstersen devam et sevgili özgen :) fırsat buldukça yazıyorum fakat ben devam ederim buna dersen kim sana hayır diyebilir? :)

Sen diyebilirsin, senden önce ben diyebilirim :)

Senin hikayeni okumak istiyoıruz. Ben dediğim gibi sadece işgüzarlık eden, filmin ya da dizinin devamı hakkında bir şeyler bulmaya çalışan ve çekirdeğini çıtlatan teyzeyim burada en fazla. Bırak da tadını çıkarayım. Çay da var ocakta hem..

Harika. Arada müdahale de et. Anna gitme kız oraya bak kötü onlar falan de :)

Gerçekten çok gizemli ve film gibi devam eden bir seri oldu. Katili ben de çok merak ediyorum. Devamını bekliyorum.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @doctorbishop.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85