You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel Gündemim #03 : Durmak neydi? Durmak huzurdu.

in #tr6 years ago

Geçse de adettendir "geçmiş olsun".

Bana olan sözünü halka açtığına göre yapılacaklar listesinde kötü bir yerde değil ben de sevindirik oldum :D

Yarışma için tebrik ediyorum. Ayrıca imkanım olsa kapanış cümleni ayrı oylardım.

Sort:  

Şarkıyı da ben açmışım gibi hissettim. Şimdi bitince fark ettim. Onun için de teşekkürler :D

Kapanış cümlelerini seviyorum, birilerinin fark etmesini ise ayrıca seviyorum 😊


Sen ne sanmıştın ki? Yazmayınca yapılacaklar listemde "kötü" yerde olduğunu mu? Yapılacaklar listemde kötü hiçbir şeye yer yok. Aksine kafam bu kadar doluyken düzgün yazamam diye beklettim biraz


Unchain My Heart benim çocukluğumda kendimi şarkıcı zannettiğim bir dönemin en önemli hatıralarından biri. Orjinalindeki gibi gırtlak sıkarak söylemeye çalışırdım da boğazım ağrırdı tüm gün 😄O kadar seviyor olmama rağmen şimdi bu versiyonunu daha çok seviyorum. Sanırım çocukken insan daha gösterişli şeyleri severken, büyüyünce sadelikten etkileniyor. Bakalım 10 sene sonra hangi versiyonunu dinliyor olacağız 😄

Kötü yerde olduğumu düşündüm ama kötü olduğumu düşünmedim yahu kendi kendini gaza getirme :D


10 sene sonra senin için ben söyleyeceğim. Dinler misin bilemedim :)


Çorabının tekini bulamayanlara ve kapanış cümleleri sevenlere selamlar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64254.80
ETH 3145.34
USDT 1.00
SBD 3.88