You are viewing a single comment's thread from:

RE: Arkadaşlarıma...

in #tr6 years ago

Keyifle okudum üstat. Hatta kafamda sesi değiştirmeme sebep oldu akış :) eline sağlık fakat bir itirazım var. Sana arkadaşımı söylersem bana kim olduğumu söyleyemezsin. Arkadaşlık bundan dolayı güzeldir. Arkadaşlık geniştir. Bir yönüne tutunabilirsin ve kalanını umursamayabilirsin. Arkadaş benim için her günü birlikte geçirdiğin insan demek değildir.

Sort:  

Biliyor musun , ben de senin gibi düşündüm yazarken; ama atasözü böyle artık, devam etmek zorunda kaldım. :D Farklılıkların buluştuğu arkadaşlıklar daha değerlidir değin gibi. Sadece yalnız kalmamak için zaman geçirecek birilerini bulup onlara arkadaş demek doğru değil. Her şeyden öncesi; bütün olarak arkadaşın senin tıpkın olmak zorunda değil.

O kadar çok çeşit var ki yani önüne dizsem karakter kanseri olduğuma inanırsın :)

İnanırım tabii. Dünyasının farkında olanlar çok fazla dikkatle yaşarlar. Bu dikkat onlar için daha fazla farkındalık demek. Karakter çeşidi üzerine konuştuğumuz için; fark ettikçe de çeşit biriktirirsin. O çeşitleri de kavramlar ve isimlerle tasnif edersin; lakin bazı çeşitlerin Allah belasını verdiği için gözlemci olarak isimlendirmede zorluklar yaşayabilirsin. Bu noktada kanser başlar. :)

Çeşitlilik ve bunu sindirme üzerine bir yazı yazılabilir

İnsanın kudreti yetiyor mudur bunca çeşidi sindirmeye... Bir yerden sonra psikolojinin ve bedenin bozulmasının bir sebebi olabilir mi çeşitlilik...

Deney faresi olarak yaşıyorum. Bakalım :)

Sonuçları merak ediyorum, bilesin. :)

Ara ara bilgilendirme yaparım :) tekrar eline sağlık :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63106.36
ETH 3262.11
USDT 1.00
SBD 3.87