Sort:  

hassss...bu nasıl oldu yaw..siliyom.. :)))

Ahahahha dün benimle çok dalga geçtin 😂😂😂😂😂

Ya valla, ilahi adalet :)))
Olaya bak, bloguma attım yazıyı ama steempress eklentisi açık unutmuşum, o da gelmiş buraya paslamış aynen, sen demesen ben farketmeyecektim 😂😂😂😂😂

bir yorum yazarken bu kadar zevk alacağımı hayal edemezdim 😂 harika zamanlama :)

hahaha ben de bu yorumları bulacağımı biliyordum okumaya gelmiştim:))
@tahirozgen iyiydi ama bu:)

😆 Hakettim tabii çok kaşındım. Doktor mübarek adammış.

ya bir de otomatik kendime upvote da vermişim ha, sen de vermişsin eksik olma. Steemit tr topluluğu beni şutlar artık.

Vay be intikam alınır da böyle mi alınır arkadaş. İçinin yağları eridi de zayıfladın değil mi. :)))

Cidden aşırı eğlendim ya 😂 upvote verdim. Çita da veriyor diye 😂 bu olaydan sonra kutsal bir insan olduğumu düşünmeye başladım :)

Ey Ulu Doktor, sana karşı bazen haddimizi aşan tavırlarda bulunuyor olabiliriz, affeyle bizleri, bizler sen gibi değiliz aciz yaratıklarız.


😂 Valla ben de çok eğlendim. Şaka maka Steemit karşılıklı atışmalar ve mallıklarla daha bi keyifli ve renkli oluyor.


Bu posta otomatik oy veren herkesin hesabına girdim tek tek oylamayla karşılık verdim bu arada. Kimse boşa oy vermiş olmasın.


Hepimiz biiir soğanın güller açan dalıyız sonuçta. :P

Evet ya derste sesli güldüm ilk yorumu yazarken. Dersten atılıyordum az kalsın 😂


Sana tüm oylar feda olsun :)


Yüceliğimi yine test ediyorsun. Önermiyorum :)

Yanlış yazmışım anında editledim. Lütfen görmemiş ol :) hem de yine laf verecek cinstendi 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87