You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #3

in #tr5 years ago

İ N A N I L M A Z :D

Beni alt metinde eleştirirsin diyordum ama baya üzerime gelmişsin :D işin kötü yanı haklısın. Yer yer farklı noktalara da sürükledin. Fakat Nefrusta harikaydı çok eğlendim :D

Çok teşekkür ediyorum. Bu seride yer almayı ayrıcalık kabul ediyorum :)

Sort:  

Üstüne gelme değil de karikatürize etmeye çalıştım.😊 beğenmene sevindim. Ben teşekkür ederim.🐸

Hocam Harika olmuş bu röportaj😃
Gerçekten nasıl üretiyorsunuz bu fikirleri? Nasıl yazıyorsunuz?
Ellerinize sağlık, bir doktorla ancak bu kadar güzel röportaj olur süper, çok eğlenceli bir röportaj

Doktor at saçların değişik bir hava katmış sanki :)

Teşekkür ederim, beğeniyor olmanız beni çok mutlu ediyor. 😊 Eğlnerek, keyif alarak ve yaşayarak yazmaya çalışıyorum, aldığım keyfi sizlerinden alabilmesi benim için çok sevindirici.🙏

Bir grup ise sitiimit’e dejavu taklalar attırıcasına, paralel sitiimit evrenleri keşfine çıkmış meğerse. Şu paralel evrene bir de ben kafayı uzatayım dedim; nedir ne değildir diye, ama içeri sızamadım. Dışarıdan baktığımda ise sitiimit evreninin neredeyse birebiri. Sadece geçmişi tekrarlıyor. Bu evrenden bir cacık olur mu bilmiyorum ama ben pek olamayacağını düşünüyorum.Ben sızamadım ya içeri, mundar işte!

Bazen paralel Evren’leri de denemekte fayda olabilir hocam, her paralelde bir tahirözgen olmalı bence :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62858.15
ETH 3112.97
USDT 1.00
SBD 3.90